ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΤΡΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ

ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΤΡΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ
Μια φορά κι έναν καιρό, είχατε ένα πανέμορφο μπλουζάκι που πραγματικά σας πήγαινε τέλεια.
Φυσικά αυτό είναι εξαιρετικό. Επειδή όμως τα ωραία δεν κρατούν για πάντα, φθάνει κάποια στιγμή η ώρα που το αγαπημένο σας μπλούζάκι έχει φθαρεί τόσο, που δεν φοριέται πλέον! Είμαι αρκετά πεπεισμένη ότι ξέρετε αυτό το συναίσθημα.
Τι κάνουμε;
Δεν είναι πάντα εύκολο να βρείτε ένα σχέδιο που να ταιριάζει με το στυλ του αγαπημένου σας ρούχου! Για να αποφύγετε τα προβλήματα εφαρμογής και για να βεβαιωθείτε ότι νέο σας ένδυμα είναι ακριβώς σαν το παλιό, υπάρχει μία ιδανική λύση: Να αντιγράψετε το ένδυμα!
Εδώ σας δείχνουμε πώς να αντιγράψετε ένα ένδυμα χωρίς να χρειαστεί να το ξηλώσετε και να το κάνετε κομμάτια!
Θα χρειαστείτε:
Χαρτί πατρόν
Ψαλίδι χαρτιού
Καρφίτσες
Μολύβια ή μαρκαδόροι σε διαφορετικά χρώματα
Χάρακας
Ρολέτα σημαδέματος
Αρχικό ένδυμα
Πώς να αντιγράψετε μία μπλούζα.
Τοποθετήστε το χαρτί πατρόν σε ένα τραπέζι (ή στο πάτωμα, αν το τραπέζι σας δεν είναι αρκετά μεγάλο). Τοποθετήστε το ρούχο σας όσο το δυνατόν πιο επίπεδο, επάνω σε αυτήν την επιφάνεια.
Διπλώστε την μπλούζα σας στην μέση και τοποθετήστε την πάνω στο χαρτί, ασφαλίστε την στην θέση της χρησιμοποιώντας καρφίτσες. Μαζέψτε τα μανίκια μέσα (αν υπάρχουν). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 2 μαρκαδόρους σε διαφορικά χρώματα ενωμένους με σελοτέιπ για να αντιγράψετε το περίγραμμα, με αυτόν τον τρόπο θα έχετε καταγράψει εκτός από το περίγραμμα και το περιθώριο ραφής με μία κίνηση. Αν υπάρχουν κάποιες ραφές που θέλετε να αντιγράψετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ρολέτα σημαδέματος, και να περάσετε την ρολέτα σας πάνω στις ραφές με κάποια πίεση. Στην συνέχεια βεβαίως πρέπει να ενώσετε τις τρυπούλες που θα έχουν δημιουργηθεί με το μολύβι σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα χάρακα ή καμπυλόγραμμο, εάν είναι απαραίτητο.
Στις φωτογραφίες που βλέπετε, στην πρώτη σειρά, έχω αντιγράψει το πίσω της μπλούζας. Με την ρολέτα σημαδέματος, έχω σημαδέψει την εμπρός V λαιμόκοψη και έχω ενώσει τις τρυπούλες με μαρκαδόρο. Στην συνέχεια, το έχω κόψει περιμετρικά και με αυτόν τον τρόπο έχει σχηματιστεί το πίσω πατρόν.
Στην δεύτερη σειρά στις φωτογραφίες βλέπετε, το εμπρός πατρόν, το οποίο σχηματίστηκε με την ίδια λογική.
Στην τρίτη σειρά, έχω αντιγράψει το μανίκι. Το έχω αντιγράψει σε χαρτί διπλωμένο στην μέση, έτσι ώστε όταν το ανοίξω να έχω ολόκληρο το μανίκι.
Στην τέταρτη σειρά έχω αντιγράψει την πίσω λαιμόκοψη και έχω δημιουργήσει το πατρονάκι του.
Στην πέμπτη και τελευταία σειρά πάλι σε διπλωμένο χαρτί έχω αντιγράψει την εμπρός V λαιμόκοψη.
Συνολικά για την μπλούζα αυτή έχω δημιουργήσει 5 πατρόν. Ένα εμπρός, ένα πίσω, ένα μανίκι, την πίσω λαιμόκοψη και την εμπρός λαιμόκοψη.
Τα πατρόν εμπρός, πίσω και μανίκι, μπορούν να επεκταθούν και να γίνουν φόρεμα μακρυμάνικο. Επίσης μπορείτε να αντιγράψετε μία φούστα του αγαπάτε και να την προσθέσετε στο πατρόν της αγαπημένης σας μπλούζας για να δημιουργήσετε φόρεμα.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αντιγράψετε οποιοδήποτε ένδυμα. Τέλος να προσθέσω ότι μπορείτε να σχεδιάσετε εξ΄αρχής τα δικά σας πατρόν, μπλούζα,φούστα, μανίκι,φόρεμα, παντελόνι κλπ.
===========

3 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER