ΜΕΝΟΥ

Πέμπτη

ΑΠΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ MAXI

ΑΠΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ MAXI
Τα μάξι καλοκαιρινά φορέματα είναι η μεγάλη μου αγάπη, για τον λόγο αυτό θα δούμε σήμερα πως μπορούμε να ράψουμε αυτό το υπέροχο, δροσερό φόρεμα.
Ραμμένο σε ρεγιόν ύφασμα στο χρώμα της ελιάς (που είναι η εμμονή μου σε χρώμα υφάσματος για καλοκαιρινά ενδύματα) οι απλές γραμμές και το χαλαρωτικό χρώμα αυτού του maxi φορέματος σημαίνουν ότι θα το φορέσω ολόκληρο το καλοκαίρι. Μου αρέσει το πώς το ύφασμα πέφτει πάνω μου, διατηρώντας με πολύ δροσερή,  το επερχόμενο εξαιρετικά καυτό καλοκαίρι.
Έραψα γρήγορα δύο τσέπες, και νομίζω ότι μου αρέσουν πάρα πολύ, γιατί σπάνε την μονοτονία του μπροστινού μέρους του φορέματος και αυτό είναι αρκετό για μένα.
Είμαι επίσης πολύ χαρούμενη με την ευκολία που παρουσιάζει αυτό το φόρεμα κατά την διαδικασία κοπής και ραφής. Κάποιες φορές τα maxi φορέματα είναι ένας αγώνας για μένα - μου αρέσει βέβαια η ιδέα του μάξι, αλλά με το μικρό εργασιακό χώρο ραπτικής που διαθέτω, αυτό μπορεί να γίνει δυσβάσταχτο. Έχει ένα αρκετά χαλαρό μπούστο και φορέματα χωρίς συγκεκριμένες μετρήσεις στην μέση χρειάζονται επιτηδειότητα. Νιώθω ότι αυτό είναι τέλειο - ούτε στενό, αλλά ούτε τόσο ογκώδες που να κρύβει εντελώς το σώμα μου από κάτω.
Για να φτιάξετε αυτό το φόρεμα, ξεκινήστε με το πατρόν για το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ ΜΕ ΡΕΛΙ. Βέβαια αυτό το φόρεμα είναι μόνο στο μέγεθός μου, αλλά στην ιστοσελίδα Sew daily, υπάρχει στα μέγεθη S / M / L για το φόρεμα αυτό εδώ. 
Θα χρειαστείτε επίσης τουλάχιστον 2 μέτρα υφάσματος πλάτους 150 εκ. Πιθανώς περισσότερο από 2 μέτρα, ώστε να έχετε επιπλέον ύφασμα για να φτιάξετε το δικό σας ρέλι. Πρώτον, θα πρέπει να αλλάξετε το πατρόν σας. Έχω στρογγυλέψει το μπροστινό ντεκολτέ επειδή το V είναι δύσκολο να ράβεται με ρεγιόν και συχνά στρογγυλεύει ούτως ή άλλως από μόνο του, λόγω του υφάσματος που έχει την τάση να πέφτει. Για τον λόγο αυτό, αποφάσισα να κάνω το μπροστινό ντεκολτέ πιο εύκολο για μένα.
Στη συνέχεια, καθορίστε πόσο μήκος θέλετε να έχει το φόρεμα σας και επεκτείνετε το πατρόν κάτω στο μήκος που αποφασίσατε. Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι το πατρόν σας θα έχει αρκετή άνεση για το σώμα σας στην περιοχή της περιφέρειας (ίσως θα πρέπει να επεκτείνετε τις πλευρικές ραφές λίγο περισσότερο από ό, τι έχω δείξει παραπάνω) και ότι η συνολική περιφέρεια του τελικού στριφώματος θα είναι τουλάχιστον η ίδια με το ύψος σας (διαφορετικά δεν θα μπορείτε να περπατήσετε ελεύθερα).
Για να προσθέσω τις τσέπες, έφτιαξα ένα ορθογώνιο ύψους 20 εκ με πλάτος 14 εκ, και έπειτα στρογγυλοποίησα τις κάτω γωνίες και πρόσθεσα ένα περιθώριο ραφής 1,5 εκ πανταχόθεν. Έκοψα κάθε τσέπη σε 2 στρώματα υφάσματος, τις έραψα με τις καλές πλευρές μαζί, αφήνοντας ένα κενό να τις γυρίσω από την καλή. Στην συνέχεια έκοψα τις γωνίες ώστε να είναι οι τσέπες καμπύλες στην βάση τους, τις γύρισα, τις σιδέρωσα και τις έραψα πάνω στο φόρεμα μπροστά με εξώγαζο. Αυτό γίνεται πριν ράψουμε τις πλαϊνές ραφές!
Για να ράψετε το υπόλοιπο φόρεμα, ακολουθήστε τις οδηγίες που δίνονται για το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ ΜΕ ΡΕΛΙ, τελειώστε το μπροστινό ντεκολτέ και το πίσω με ρέλι και αφαιρώντας το περίβλημα της μέσης. Εξάλειψα επίσης τις ρυθμιζόμενες τιράντες από αυτό το φόρεμα.
Τέλος, πρόσθεσα ένα τυφλό στρίφωμα 2,5 εκ στη φούστα και τελείωσα! Και ναι, αυτό άξιζε τον κόπο γιατί μου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα.
========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER