ΜΕΝΟΥ

Πέμπτη

Η ΞΑΝΘΙΑ ΚΥΡΙΑ

Η ΞΑΝΘΙΑ ΚΥΡΙΑ

Όταν έκανα αυτό το κέντημα, ο στόχος μου ήταν να φτιάξω μία όμορφη γυναικεία κόμη. Και η αλήθεια είναι ότι πιστεύω ότι τα κατάφερα αρκετά καλά.

Συμπλήρωσα τη κόμη με μία διακοσμητική σειρά από λαμπερά τεχνητά διαμάντια.
Όμως ένα σκέτο κεφάλι σε κέντημα μου φαινόταν πολύ λίγο για τον λόγο αυτό το συνέχισα κεντώντας την πλάτη και με την βελονιά
κομπάκι έφτιαξα και την πλάτη του φορέματος.

Βεβαίως λόγω της παρούσας κατάστασης με την πανδημία, η πρόσβαση στα καταστήματα και οι παραδόσεις κατ΄οίκον είναι όνειρο θερινής νυκτός. Έτσι αντιμετωπίζω πολύ μεγάλες δυσκολίες με την προμήθεια των υλικών μου και για αυτό προσπαθώ να εκμεταλλευτώ ότι υπάρχει στο σπίτι. Αυτός εξάλλου είναι ο λόγος που η πλάτη του φορέματος έχει δύο χρώματα.

Την φούστα του φορέματος την δημιούργησα από κάποια συνθετικά πέταλα τριαντάφυλλων που υπήρχαν στο σπίτι, υπολείμματα από κάποια εκδήλωση στην οποία τα είχαμε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.

Ευτυχώς, που στην παρούσα περίπτωση η μανία μου με την ανακύκλωση με βοήθησε να ολοκληρώσω το έργο μου και που η κακή συνήθεια να μην πετάω τίποτα με την σκέψη ότι "κράτα τα και που ξέρεις, μπορεί να τα χρειαστείς κάποια στιγμή" φάνηκε σωτήρια.

=========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER