ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ

Μου αρέσει πολύ να κεντάω λουλούδια, δέντρα, βουνά, και εν γένει λατρεύω τα έργα μου να έχουν θέματα της φύσης.

Οπότε ως ήταν επόμενο αποφάσισα να κεντήσω τις εποχές. Και τις κέντησα.  Στο μυαλό μου είχα δημιουργήσει την εικόνα των εποχών πάνω απο το κεφαλάρι του κρεβατιού μου. Θα μπορούσαν να κρεμαστούν σε σχήμα κύκλου με τα τελάρα τους και για το κέντρο κέντησα και το δέντρο της ζωής. Όμως λόγω της έλλειψης τελάρων, αναγκάστηκα να εφεύρω νέους τρόπους για το τέντωμα των έργων μου. Χοντρά διπλά χαρτόνια γίναν οι βάσεις για αυτά.  Ακόμα ένα πρόβλημα παρουσιαζόταν μετά.  Τι κορνίζες θα χρησιμοποιούσα; Τελάρα δεν είχα. Κορνίζες δεν είχα. 

Οπότε σκεφτήκαμε με τον άντρα μου να χρησιμοποιήσουμε κάτι σαν βάση ή κορνίζα, ροδέλες από κορμούς δένδρων μιας και μπορούσαμε να βρούμε.
Πραγματικά κόλλησα με το πιστόλι της σιλικόνης τα έργα μου στους κορμούς. Βάλαμε και τα σχετικά κρεμαστηράκια πίσω τους. 

Και ήταν έτοιμα για την θέση τους. Οι κορμοί όμως είναι αρκετά χοντροί και το γεγονός αυτό με τρομάζει, απλά και μόνο στην σκέψη ότι θα κρέμονται πάνω από το κεφάλι μου. Με αυτόν τον φόβο να κυριαρχεί στο μυαλό μου, τελικά αποφάσισα να αλλάξω την θέση τους. Η νέα τους θέση είναι πλέον στο καθιστικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER