ΜΕΝΟΥ

Πέμπτη

ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΦΑΓΗΤΟΥ ΜΕ ΣΤΥΛ

ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΦΑΓΗΤΟΥ ΜΕ ΣΤΥΛ

Μου αρέσουν πολύ τα μικρά, γρήγορα και εύκολα έργα που προσδίδουν άλλον αέρα και χρώμα στον χώρο μου και πάντα ενθουσιάζομαι με αυτές τις μικρές αλλαγές.

Άλλωστε ότι έχει σχέση με την διακόσμηση του σπιτιού είναι κάτι που με ιντριγκάρει και μου δίνει απίστευτη ευχαρίστηση να ασχολούμαι μαζί της.

Σήμερα μοιράζομαι μαζί σας μια σούπερ εύκολη ανακύκλωση στις πετσέτες τραπεζιού ώστε να τους προσθέσετε στυλ και προσωπικότητα! Δεν είμαι fan της χαρτοπετσέτας. Αντιθέτως λατρεύω τις υφασμάτινες πετσέτες, και έχω αποκτήσει μια πολύ καλή συλλογή όλα αυτά τα χρόνια. Τις χρησιμοποιώ πάντα στο σπίτι, ιδιαίτερα όμως όταν έχω καλεσμένους. Παρόλα αυτά είναι μερικές φορές που κάποιες μου φαίνονται λίγο βαρετές. Τότε είναι που αρχίζω να πλάθω στο μυαλό μου τρόπους να τους δώσω χρώμα. Αυτήν την φορά σκέφτηκα να προσθέσω τρέσα pom-pom για να τους δώσει μια μικρή, σύγχρονη και διασκεδαστική νότα.

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ
Υφασμάτινες πετσέτες (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πετσέτες που έχετε αγοράσει από την αγορά ή μπορείτε να ράψετε τις δικές σας.
Τρέσα μίνι pom-pom
Ανάλογη κλωστή

ΟΔΗΓΙΕΣ
Βήμα 1. Βάλτε τις πετσέτες σας σε μια επίπεδη επιφάνεια, εντελώς ανοικτές. Σιδερώστε τις πολύ καλά, αν χρειαστεί. Μετρήστε την τρέσα σας, τόση όση να καλύπτει ολόκληρο το μήκος της μίας πλευράς της πετσέτας σας, και κόψτε αναλόγως.

Βήμα 2. Βάλτε επάνω κατά μήκος του στριφώματος της πετσέτας σας την τρέσα σας και καρφιτσώστε την στη θέση της. Σημείωση: Αν δεν σας αρέσει μπορείτε να βάλετε την τρέσα στην κάτω πλευρά κατά μήκος του στριφώματος της πετσέτας σας, έτσι ώστε να φαίνονται μόνο τα pom-pom.

Βήμα 3. Ράψτε κατά μήκος της επίπεδης άκρης της τρέσας με μια ευθεία βελονιά, ώστε να την προσαρτήσετε στην πετσέτα. Σιδερώστε και επαναλάβετε για τις υπόλοιπες πετσέτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER