ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή

ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ

ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ
Σήμερα θα δημιουργήσουμε υφασμάτινες κολοκύθες.

Δυσκολία: χαμηλή
Χρόνος εργασίας: 1 ώρα
Προσθέστε τη ζεστασιά, την άνεση, τα φωτεινά χρώματα του φθινοπώρου στο σπίτι σας. 

ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ
Διάφορα κομμάτια ύφασμα σε ζεστά χρώματα του φθινοπώρου, κομμένα στρογγυλά σε όποιες διαστάσεις σας προτιμάτε.
Κλωστή κεντήματος κοτόν περλέ σε χρώμα κίτρινο, πράσινο, μπεζ-κίτρινο, καφέ ή ότι άλλο σας αρέσει (εγώ επέλεξα δύο χρώματα – καφέ και σάπιο μήλο).
Καυτή κόλλα
Εργαλεία: ψαλίδι, πιστόλι σιλικόνης, βελόνες.

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΥΦΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Τα υφάσματα που χρησιμοποίησα για τις κολοκύθες μου είναι κυρίως μακό, από παλιά μπλουζάκια των παιδιών μου. Κρατάω αυτά τα παλιά μακό μπλουζάκια σε ένα μπαουλάκι όχι μόνο για τις διάφορες κατασκευές μου, αλλά κυρίως γιατί μου αρέσει να φτιάχνω διάφορα χαλάκια για την κουζίνα και το μπάνιο μου. Ας επανέλθουμε όμως στο θέμα μας. Επέλεξα μπλουζάκια με χρώματα που μου άρεσαν και έκοψα κάποιους κύκλους σε διάφορες διαστάσεις. Μόνο για τα φύλλα διάλεξα ένα ρετάλι ύφασμα από πράσινο σατέν, αφού δεν έχω στο στοκ μου μπλουζάκι σε αυτό το χρώμα. Έκοψα τα φύλλα, έτσι χωρίς πατρόν -με το μάτι- όπως και τους κύκλους άλλωστε, αλλά με τους κύκλους δεν είχα κανένα πρόβλημα καθώς το μακό δεν ξεφτά. Όμως το σατέν ξεφτά απελπιστικά πολύ και για αυτόν τον λόγο το θωράκισα γύρω με τον αναπτήρα.

Κάνετε ένα τρύπωμα με κλωστή κεντήματος κοτόν περλέ περιμετρικά σε κάθε κύκλο. Αρχίστε να τραβάτε την κλωστή σας και βλέπετε ότι ο κύκλος σουρώνει. Πριν κλείσετε τραβώντας την κλωστή τελείως τον κύκλο, γεμίστε τον με γέμιση πολυεστέρα. Τώρα έχετε περίπου ένα μπαλάκι. Όταν είστε ικανοποιημένη με την πληρότητα που έχει το μπαλάκι σας, τραβήξτε τελείως την κλωστή σας και κλείστε τον κύκλο. Κάνετε μερικές βελονιές εκεί για να διασφαλίσετε ότι ο κύκλος, ή το μπαλάκι σας θα παραμείνει κλειστό χωρίς τον κίνδυνο να αρχίσει να βγαίνει έξω η γέμιση του πολυεστέρα.
Στη συνέχεια, φτιάχνουμε φέτες με τη βοήθεια μιας κλωστής κεντήματος και έτσι σχηματίζεται η κολοκύθα.

Κόβουμε επίσης μικρούς κύκλους και τους κολλάμε με ζεστή κόλλα στο κάτω μέρος της κολοκύθας για να καλύψουμε το σημείο από το οποίο τις γεμίσαμε με τον πολυεστέρα.
Στη συνέχεια, δημιουργούμε τον μίσχο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν μίσχο ένα μικρό ξυλαράκι ή ένα κομματάκι κανέλα. Εγώ προτίμησα, να χρησιμοποιήσω ύφασμα και εκεί. Έκοψα, ένα μικρό κομμάτι ύφασμα και το τύλιξα ρολό ώστε να διαμορφώσω τον μίσχο.
Τον προσάρτησα επάνω στην κολοκύθα με κλωστή και βελόνα. Μπορείτε επίσης να τον κολλήσετε με ζεστή κόλλα πιέζοντας τον για μερικά δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια προσάρτησα και τα φύλλα με τον ίδιο τρόπο.

Οι κολοκύθες είναι έτοιμες!
Οι κολοκύθες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως πελότες ή για διακόσμηση κουτιών και καλαθιών.

Απολαύστε αυτό το βίντεο που έφτιαξα για το πώς να φτιάξετε τις δικές σας υφασμάτινες κολοκύθες.
Παρακαλώ εγγραφείτε στο κανάλι μου στοYouTube 
και την σελίδα μου στο facebook για περισσότερα βίντεο και αναρτήσεις ραπτικής.

=========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER