ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΠΩΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΕΣ ΣΑΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΕΣ ΣΑΣ

Εντάξει, το παραδέχομαι.
Με την οργάνωση δεν τα πάω πολύ καλά, οπότε και στις κουβαρίστρες και τα μασούρια μου για ράψιμο επικρατεί ένα συνεχές χάος!

Τα αποθηκεύω σε μικρά κουτιά που φαίνονται τακτοποιημένα εξωτερικά, αλλά εσωτερικά είναι πάντα μπερδεμένα και βασιλεύει μία απίστευτη αταξία.
Όμως γνώριζα ότι πρέπει να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος για να αποθηκεύσω κλωστές ραψίματος!

Το σκεπτόμουν καιρό ότι έπρεπε να οργανώσω καλύτερα το δωμάτιο ραψίματος και να σταματήσω να σπαταλάω χρόνο προσπαθώντας μέσα σε αυτό το απόλυτο χάος να βρω την κλωστή που χρειαζόμουν και στην συνέχεια να την ξεμπερδέψω από τις άλλες κλωστές, κάθε φορά που ξεκινούσα να ράψω κάτι.

Η μόνη λύση στην περίπτωση μου ήταν να ζητήσω την βοήθεια του άντρα μου που είναι πολύ επιδέξιος και ικανός στα μαστορέματα. Τα χέρια του πιάνουν, έχει μία απίστευτη ικανότητα να αντιλαμβάνεται χωρίς πολλά λόγια τι ακριβώς του ζητάς, και μία ευκολία στο να σχεδιάζει και να φέρνει γρήγορα σε πέρας το κάθε έργο.

Του ζήτησα λοιπόν να μου φτιάξει έναν οργανωτή τοίχου για τις κλωστές μου και ίσως σε λιγότερο από μία ώρα μου έφερε αυτό που βλέπετε στην αρχική εικόνα.

Το καλό με τον άντρα μου είναι, ότι επειδή του αρέσει να ασχολείται με τα ξύλα, έχει και εργαλεία αλλά και διάφορα υλικά στην αποθήκη του. Βρήκε ένα κομμάτι ανοιχτόχρωμο ξύλο, το οποίο σκέφτηκε ότι θα φαινόταν πολύ όμορφο σε συνδυασμό με όλες αυτές τις πολύχρωμες κλωστές, κάποια υπολείμματα από κορνίζες και κάποια πηχάκια.

Μέτρησε τις διαστάσεις του ξύλου του και έκοψε 3 κομμάτια κορνίζας. Μέτρησε περίπου την απόσταση που θα έπρεπε να έχουν οι κουβαρίστρες και τα μασούρια μεταξύ τους. Τρύπησε τις κορνίζες ανάλογα και έκοψε τα πηχάκια στο επιθυμητό μήκος. Έβαλε και κόλλησε με ξυλόκολλα τα πηχάκια στις κορνίζες και στην συνέχεια κόλλησε τις κορνίζες στο ξύλο βάσης. Έβαλε και δύο κρεμαστάρια στην κορυφή του ξύλου και μου το παρέδωσε.
Πως σας φαίνεται δεν είναι τέλειο?

=========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER