ΜΕΝΟΥ

Σάββατο

ΜΠΛΕ ΠΛΙΣΣΕ ΦΟΥΣΤΑ ΑΠΟ ΦΟΡΕΜΑ

ΜΠΛΕ ΠΛΙΣΣΕ ΦΟΥΣΤΑ από ΦΟΡΕΜΑ

Είναι ακόμα αυτή η εποχή του χρόνου που φοράω φούστες και φορέματα.

Μεταποιώ φόρεμα σε φούστα.

Αν και το καλοκαίρι πλησιάζει στο τέλος του δεν έχει ακόμα η ώρα να βάλω τις φούστες και τα φορέματά μου στο πίσω μέρος της ντουλάπας και να ανασύρω τα τζιν και παντελόνια!

Δεν είμαι οπαδός των καλσόν, επομένως το καλοκαίρι είναι η μόνη εποχή που φοράω φούστα και φορέματα σε τακτική βάση.

Όμως, μερικές φορές ένα φόρεμα αποδεικνύεται καλύτερο ως φούστα (ή το αντίστροφο).

Είχα αυτό το φόρεμα από χρόνια αλλά δεν το φορούσα καθώς δεν μου άρεσε το πάνω μέρος του. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα τα φορέματα που δένουν στον λαιμό. Νοιώθω ότι με πνίγουν. Όμως μου άρεσε πολύ το χρώμα και το μέρος της φούστας.

Οπότε σκέφτηκα να κρατήσω μόνο την φούστα από ολόκληρο το φόρεμα και μου άρεσε πολύ περισσότερο η ιδέα όταν διαπίστωσα ότι θα ήταν ένα εύκολο έργο.

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:

Το παλιό φόρεμα
λάστιχο πλάτους 3εκ και μήκους όσο η μέτρηση της μέσης
ψαλίδι και ξηλωτηράκι
βασικός εξοπλισμός ραπτικής

ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Πρώτα, έκοψα την κορδέλα που υπήρχε μπροστά.
2. Στη συνέχεια, αφαίρεσα το πάνω μπροστινό μπούστο του φορέματος. Απλά ξήλωσα την ραφή μέσης έως ότου μπορούσα να αφαιρέσω τελείως ολόκληρο το πάνω κομμάτι από το φόρεμα και έμεινα με το κομμάτι της φούστας.
3. Επανέλαβα την προηγούμενη διαδικασία για το πίσω μέρος του φορέματος και έκοψα το λάστιχο στο μήκος κατά το οποίο, τοποθετώντας το στη μέση μου και σφίγγοντάς το να ταιριάζει άνετα στη φυσική μέση μου.
4. Το επόμενο βήμα πριν τοποθετήσω το λάστιχο στη φούστα ήταν να ράψω τις πλευρικές ραφές της φούστας στα σημεία της μέσης και να ράψω μαζί τις άκρες του λάστιχου για να σχηματίσω έναν κύκλο.

5. Τώρα στο διασκεδαστικό μέρος.
Πρώτα, καρφίτσωσα το λάστιχο στις πλευρές για να βεβαιωθώ ότι θα τεντώνει ομοιόμορφα όταν το ράβω.
Θα μπορούσα να το καρφιτσώσω σε 4 σημεία για πιο ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

6. Προσάρτησα το λάστιχο στην ανάποδη πλευρά της φούστας και το ευθυγράμμισα με τη ραφή της μέσης.
Για αυτήν τη ραφή, χρησιμοποίησα μια βελονιά ζιγκ-ζαγκ και τράβηξα ελαφρώς το λάστιχο όποτε χρειαζόταν (επειδή η ζώνη μέσης της φούστας ήταν λίγο μεγαλύτερη από την ελαστική).
7.-8. Μόλις στερεώθηκε το λάστιχο, απλώς έκοψα το ύφασμα που περίσσευε από την πάνω πλευρά της ζώνης της μέσης.
9. Τέλος, γύρισα τη ζώνη της μέσης μία φορά στο εσωτερικό της φούστας και την ασφάλισα με δύο ραφές στις πλευρές της φούστας.

Λατρεύω τη νέα μου midi φούστα!
Έγινε υπέροχη. Και το καλύτερο? Χρειάστηκε ελάχιστος χρόνος και κόπος. Τελικά νομίζω ότι είναι ώρα να καθαρίσω την ντουλάπα μου και να μετατρέψω σε πανέμορφες φούστες αυτά τα φορέματα που δεν φορώ πια.
=====

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER