ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΜΠΛΟΥΖΑ ΑΜΑΝΙΚΗ ΜΕ V ΝΤΕΚΟΛΤΕ ΕΜΠΡΟΣ

ΜΠΛΟΥΖΑ ΑΜΑΝΙΚΗ ΜΕ V ΝΤΕΚΟΛΤΕ ΕΜΠΡΟΣ

Με πολλές φωτογραφίες δείτε βήμα-βήμα πως έραψα αυτήν την μεταξωτή μπλούζα.

Χρησιμοποίησα ένα πατρόν που είχα σχεδιάσει στο παρελθόν και το οποίο μου άρεσε πολύ. Έχει στρογγυλό ντεκολτέ αλλά αυτό δεν είναι καθόλου πρόβλημα καθώς είναι πολύ εύκολο να μετατραπεί σε V και έχει επίσης πένσα ώμου.

Διπλώνω το ύφασμα μου στην μέση και τοποθετώ το πατρόν μου στην τσάκιση. Επειδή όμως θέλω να κόψω και τα καθαρίσματα ταυτόχρονα, τοποθετώ ένα ακόμα διπλωμένο μικρό κομμάτι ύφασμα μέσα στο ύφασμα για την μπλούζα με τις καλές πλευρές μαζί. Οι τσακίσεις των δύο υφασμάτων εφάπτονται.

ΕΜΠΡΟΣ

Κόβω περιμετρικά τα υφάσματα εκτός από την περιοχή της λαιμόκοψης, συμπεριλαμβανομένης και της γραμμής ώμου.

Σχεδιάζω το νέο V ντεκολτέ μου στο βάθος που επιθυμώ και κόβω.

Όταν ξεδιπλώνω το ύφασμα μετά την κοπή έχω αυτό.

Αντιγράφω το πατρόν μου επάνω στο μικρό κομμάτι ύφασμα του καθαρίσματος και ράβω πρώτα τις πένσες ώμου ξεχωριστά στο κάθε κομμάτι, δηλ, της μπλούζας και του καθαρίσματος. Εν συνεχεία, με τις καλές πλευρές μαζί, ράψω την γραμμή του ντεκολτέ και τις ραφές στα ανοίγματα των χεριών. Γυρίζω από την καλή πλευρά μέσα από το άνοιγμα των ραφών των ώμων που δεν έχω ακόμα γαζώσει και είναι κάπως έτσι. Σιδερώνω.

Ακολούθως στο ντεκολτέ και στην μασχάλη κάνω εξώγαζο για να ασφαλίσω το καθάρισμα στο εσωτερικό της μπλούζας.

ΠΙΣΩ

Τοποθετώ το ύφασμα της μπλούζας και το καθάρισμα με τις καλές πλευρές μαζί. Αντιγράφω το πίσω πατρόν πάνω στο μικρό κομμάτι ύφασμα.

Ράβουμε τις πένσες στο πίσω της μπλούζας και το πίσω καθάρισμα.

Γαζώνουμε την γραμμή της λαιμόκοψης και μετά κόβουμε το εσωτερικό.

Γαζώνουμε την γραμμή στις μασχάλες και κόβουμε.

Περνάμε το χέρι μας μέσα από το άνοιγμα του ώμου και γυρίζουμε την μπλούζα από την καλή. Σιδερώνουμε.

Ακολούθως στην λαιμόκοψη και στις μασχάλες κάνω εξώγαζο για να ασφαλίσω το καθάρισμα στο εσωτερικό της μπλούζας.

Τοποθετούμε το εμπρός και πίσω της μπλούζας μαζί με τις καλές πλευρές μαζί και γαζώνουμε τις ραφές των ώμων, συνεχίζουμε με τις πλαϊνές ραφές και τελειώνουμε με το στρίφωμα.

=======

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER