ΜΕΝΟΥ

Κυριακή

ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΜΠΑΝΙΟΥ- ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΙΜΩΛΙΑΣ

ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΜΠΑΝΙΟΥ - ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΙΜΩΛΙΑΣ
Είναι πολύς καιρός τώρα που είχα παρακολουθήσει ένα σεμινάριο για την εφαρμογή των χρωμάτων κιμωλίας στο βάψιμο επίπλων.


Ήταν κάτι που ενθουσίασε και ήθελα πάρα πολύ να εφαρμόσω αυτή την τεχνική σε κάποιο δικό μου έπιπλο. Είχα αγοράσει δε και τα χρώματα κιμωλίας, αλλά δεν είχα βρει τον χρόνο και έτσι ήταν ένα πρότζεκτ που παρέμενε ανεφάρμοστο. Και όλα αυτά μέχρι χθες. Αφού έπεισα τον άντρα μου να μου κατεβάσει ένα παλιό ντουλαπάκι από το μπάνιο, το έβγαλα στον κήπο, έβγαλα και τα χρώματα κιμωλίας από ένα ντουλάπι που τα είχα καταχωνιάσει και ξεκίνησα το έργο μου.


Αρχικά το έπλυνα με σαπούνι, το στέγνωσα και το έτριψα λίγο με γυαλόχαρτο. Εντάξει, γνωρίζω ότι όταν εφαρμόζεις χρώματα κιμωλίας δεν είναι απαραίτητο να γυαλοχαρτίσεις το έπιπλο, αλλά αφού είναι η πρώτη μου φορά, σκέφτηκα ότι αυτό μπορεί να είναι μία επιπλέον δικλείδα ασφαλείας.
Επιτέλους, βάφω για πρώτη φορά με χρώμα κιμωλίας.
Ξεκίνησα το βάψιμο, το βασικό κομμάτι του ντουλαπιού το έβαψα με ένα ροζουλί χρώμα (που για να είμαι ειλικρινής, νόμιζα ότι είχα αγοράσει μπορντό, αλλά δυστυχώς πλανιόμουν, πλάνη οικτρά), και τα πορτάκια τα έβαψα γαλάζια.


Επειδή όμως είχα αγοράσει μόνο δύο – τρία χρώματα, και δεν είχα ούτε βάση σκούρα, ούτε πατίνες και κεριά, περιορίστηκα μόνο στην αλλαγή του χρώματος και στην επικάλυψη του με άχρωμο βερνίκι. Την επόμενη φορά θα φροντίσω να έχω προμηθευτεί και τα υπόλοιπα απαιτούμενα για να προχωρήσω όχι μόνο σε αλλαγή χρώματος αλλά και σε παλαίωση.
=====

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER