ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή

ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ ΔΥΟ T-SHIRT

ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ ΔΥΟ T- SHIRT
Αρχίζοντας να κατεβάζω τα καλοκαιρινά, άρχισα βεβαίως και την εκκαθάριση για ρούχα που πλέον δεν θα φορούσα και θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να απαλλαγώ από αυτά.
Μεταξύ αυτών ήταν και τα δύο αυτά t-shirts! ! Όμως ρίχνοντας τους μια δεύτερη ματιά, αποφάσισα να τους δώσω μία δεύτερη ευκαιρία και να τα μεταποιήσω. Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζομαι πραγματικά άλλα μπλουζάκια. Έχω άπειρα. ΑΛΛΑ, εκείνο που θα ήθελα είναι μερικά ακόμα φορέματα μακό (εν όψει καλοκαιριού) και αυτό ακριβώς θα γίνουν αυτά τα δύο μπλουζάκια!
Μεταποιώ δύο μακό μπλουζάκια σε φόρεμα.
Κατ 'αρχάς, έβαλα τα δύο tees γυρίζοντας τα από την ανάποδη τους, το ένα επάνω στο άλλο, με το μικρότερο στην κορυφή, φωτό 1:


Και επειδή μου αρέσει πραγματικά ο συνδυασμός των χρωμάτων που έχουν τα δύο tees (λαδί με μαύρο) σκοπεύω να φορέσω το νέο φόρεμά μου για αρκετό καιρό. Στη συνέχεια, τοποθέτησα το αγαπημένο μου φόρεμα από μακό πάνω από τα δύο μπλουζάκια, φωτό 2.
Έτσι δημιουργήθηκαν πολλά στρώματα. Ευτυχώς βρήκα την κιμωλία της ραπτικής μου που είχα χάσει εδώ και κάποιες ημέρες ...
Με την κιμωλία μου αντέγραψα το φόρεμα επάνω στα δύο tees! Μπορείτε να δείτε ότι φτιάχνω το νέο μου φόρεμα μακρύτερο από το αρχικό φόρεμά μου, φωτό 3.


Έκοψα το επάνω μέρος του μαύρου tee και κατά μήκος της γραμμής κιμωλίας, η οποία είχε σχεδιαστεί ακριβώς κάτω από τις μασχάλες. Στη συνέχεια, καρφίτσωσα το μαύρο κομμάτι στην βάση του άλλου tee!
Κάνουμε δύο ραφές για ασφάλεια. Η μία πρέπει να είναι στην γραμμή ραφής στριφώματος του λαδί tee με μία ευθεία βελονιά και η άλλη στο τέλος του με ζιγκ-ζαγκ ραφή, φωτό 4.
Διπλό ραμμένο όπως βλέπετε και ασφαλές, φωτό 5!
Εντάξει! Τώρα λοιπόν έχω το σωστό μήκος, αλλά τι γίνεται με αυτές τις πλευρές; Είναι ακόμα αρκετά φαρδύ! Αν θυμάστε πριν με την κιμωλία μου είχα αντιγράψει επάνω στα μπλουζάκια ένα άλλο φόρεμα μου.
Με την βοήθεια της σήμανσης από την κιμωλία, βάζω καρφίτσες στις πλευρικές ραφές, και προσεκτικά προβάρω το φόρεμα και αφού όλα είναι όπως τα θέλω, φωτό 6, πηγαίνω στην ραπτομηχανή μου και ράβω τις πλευρικές ραφές με μία ευθεία βελονιά!
Δεδομένου ότι το κάτω μέρος του μαύρου tee είναι τώρα το κάτω μέρος του φορέματος, δεν έχω λόγο να ανησυχώ για το στρίφωμα, καθώς υπάρχει ήδη εκεί!
Και ναι, φίλες μου, αυτό ήταν όλο!!!
=====

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER