ΜΕΝΟΥ

Σάββατο

ΜΑΥΡΟ ΜΑΞΙ ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ ΔΑΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΒΕΛΟΥΔΟ

ΜΑΥΡΟ ΜΑΞΙ ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ ΔΑΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΒΕΛΟΥΔΟ
Η μεταποίηση είναι η αδυναμία μου! Και είναι πάρα πολύ καιρός από την τελευταία μου σχετική ανάρτηση.
Όχι ότι δεν έχω κάνει τίποτα, αλλά με συνεπαίρνει ο οίστρος της δημιουργίας και ξεχνάω κάποιες φορές να φωτογραφίσω τα ρούχα που μεταποιώ ή δεν έχω χρόνο να ολοκληρώσω την ανάρτηση. Έχω επίσης βλέπετε και αρκετά άλλα πράγματα με τα οποία ασχολούμαι, οπότε ο χρόνος μου δεν είναι ποτέ αρκετός.


Δείτε τώρα, το υπέροχο φόρεμα που έκανα, πριν από αρκετούς μήνες στην πραγματικότητα. Ήταν τότε που χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα νέο φόρεμα για μια επίσημη κοινωνική υποχρέωση. Τι λοιπόν θα ήταν καλύτερο από ένα κλασικό και κομψό μάξι μαύρο βραδινό φόρεμα?
Για αυτό το φόρεμα χρησιμοποίησα δύο παλιά ενδύματα από το μπαούλο στο οποίο αποθηκεύω ρούχα που σκοπεύω κάποια στιγμή να μεταποιήσω. (τα βλέπετε στην παραπάνω εικόνα). Το πρώτο ήταν ένα απλό μαύρο φόρεμα από βελούδο που ήταν δύο-τρία μεγέθη παραπάνω από το δικό μου και είχε και ένα διόλου κολακευτικό μήκος.

Το δεύτερο ήταν ένα παλιό μπλουζάκι της μαμάς μου από φίνα και κομψή δαντέλα, το οποίο δεν φορούσε πια. Το καλύτερο πράγμα με αυτά τα δύο κομμάτια ήταν ότι ήταν και τα δύο ελαστικά, πράγμα που σήμαινε, ότι και χωρίς την προσθήκη φερμουάρ, μπορούσαν να μεταμορφωθούν σε ένα εξαιρετικά άνετο φόρεμα.
Το βελούδινο φόρεμα ήταν ακριβώς τόσο φαρδύ ώστε να γίνει το τμήμα της φούστας του νέου φόρεμα. Έκοψα το επάνω μέρος του βελούδινου ενδύματος, ακριβώς κάτω από τις μασχάλες και το ένωσα με το κάτω μέρος της δαντελένιας μπλούζας.
Στη συνέχεια, για να κάνω εντυπωσιακότερο το φόρεμα έκοψα ένα νέο ανόμοιο τελείωμα στο κάτω μέρος της μπλούζας και στα μανίκια, κατευθυνόμενη από το μοτίβο στη δαντέλα.

Έβαλα το δαντελένιο μπλουζάκι στην βελούδινη φούστα με καρφίτσες και το έκοψα με το χέρι προσθέτοντας μικρές στρογγυλές χάντρες κατά μήκος του τελειώματος. Έκανα το ίδιο κομμένο με τα μανίκια του φορέματος. Νομίζω ότι αυτό προσθέτει μία πολύ σοφιστικέ διάθεση στο φόρεμα, αν και είναι μια πολύ απλή τροποποίηση.
Αυτό θα μπορούσε να είναι το ευκολότερο βραδινό φόρεμα που έγινε ποτέ. Αποδείχθηκε ακριβώς όπως ήλπιζα και πήρα πάρα πολύ κολακευτικά σχόλια για αυτό ήδη!
========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER