ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΦΑΡΔΑΙΝΩ ΠΛΕΚΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ

ΦΑΡΔΑΙΝΩ ΠΛΕΚΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ
Το σημερινό έργο περιλαμβάνει την μετατροπή μίας μπλούζας σε ζακέτα αλλά και την προσθήκη χειροποίητου πλεκτού λάστιχου στις πλαϊνές ραφές και στα μανίκια, ώστε να γίνει περισσότερο ευρύχωρη.
Αφού μου είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να αποχωριστώ ρούχα αγαπημένα, αποφάσισα να ψάξω να βρω τρόπους να παρατείνω την θέση τους στην γκαρνταρόμπα μου και στην ζωή μου. Ένα τέτοιο έργο είναι το σημερινό. Πρόκειται για την μεταποίησης μίας μπλούζας που σκέφτηκα ότι θα μου ήταν περισσότερο χρήσιμη σαν ζακέτα.
Έτσι την δίπλωσα κάθετα στην μέση εμπρός και την έκοψα. Βεβαίως για να φτιάξω το άνοιγμα της ζακέτας εμπρός, έπρεπε να γυρίσω το άνοιγμα προς τα μέσα. Στο άνοιγμα εμπρός πρόσθεσα μία τρέσα όχι μόνο για να κάνει την ζακέτα περισσότερο ενδιαφέρουσα, αλλά και για να καλύψω την ραφή, την οποία έκανα με το χέρι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να περιοριστεί το φάρδος της ζακέτας και να χρειάζεται λίγο φάρδος ακόμα, ώστε να πέφτει ωραία στο σώμα μου.
Για τον λόγο αυτόν αποφάσισα να την φαρδύνω.  Ξήλωσα τις πλαϊνές ραφές και την κεντρική κάθετη ραφή στα μανίκια. Σκεπτόμουν ότι προσθέτοντας κάποια λωρίδα υφάσματος στις ραφές και τα μανίκια, ή κάποια δαντέλα, θα είχα το αποτέλεσμα που επιθυμούσα. Πειραματιζόμενη όμως με τα υλικά που προανέφερα δεν με ικανοποιούσε τίποτε. Η αλήθεια είναι ότι ακριβώς επειδή η μπλούζα δεν είναι υφασμάτινη, αλλά είναι πλεκτή, ένα πλεκτό χειροποίητο λάστιχο είχα την αίσθηση ότι θα με ικανοποιούσε περισσότερο αισθητικά. Έπλεξα ένα κομμάτι λάστιχο και το δοκίμασα και πραγματικά μου άρεσε πολύ, παρόλο που το χρώμα του νήματος που χρησιμοποίησα για το λάστιχο ήταν κάτι που απλά είχα στο σπίτι και όχι ένα χρώμα που πιθανόν θα μπορούσα να επιλέξω ώστε να τονίσω την αντίθεση.
=========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER