ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ

ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ
Μιας και πλησιάζει ο χειμώνας, η εποχή που φοράω σε σχεδόν καθημερινή βάση παντελόνια, έψαχνα ιδέες για να ανανεώσω την γκαρνταρόμπα μου.
Σήμερα σκαλίζοντας το pinterest ως συνήθως για νέες τάσεις της μόδας, έπεσα επάνω σε κάποια φοβερά παντελόνια. Πολλά από αυτά θεωρώ ότι είναι έργα τέχνης και βεβαίως δεν άντεξα στον πειρασμό να τα μοιραστώ μαζί σας. 
Φυσικά σκέπτομαι τρόπους να εφαρμόσω μερικά από αυτά τα σχέδια και σε δικά μου παντελόνια έτσι ώστε όμως να μην είναι αυτό που λέμε “too much”, αλλά ταυτόχρονα να δώσω στα συνηθισμένα βαρετά μπατζάκια ένα διαφορετικό στυλ. Έτσι πιθανόν μεταποιώντας κάποια παντελόνια μου, δεν θα χρειαστεί να ράψω καινούργια.
Εννοείται ότι δεν μπορούν να εφαρμοστούν όλα αυτά τα σχέδια στα ήδη υπάρχοντα παντελόνια μου. Όμως είναι επίσης αρκετά από αυτά τα σχέδια που μπορούν εύκολα και γρήγορα, με λίγο κόπο και λίγο χρόνο να δώσουν παράταση ζωής στα παντελόνια μου.
 Παραδείγματος χάριν, αυτό το λευκό με τα κουμπάκια στο πλάι, είναι πολύ εύκολο να γίνει και να χαρίσει class σε κάποιο δικό μου παντελόνι που έχω στο μυαλό μου τώρα. Όμως επειδή το πιθανότερο είναι να μην έχω ίδιο ύφασμα, μπορώ να ντύσω κουμπάκια με άλλο ύφασμα που να δημιουργεί αντίθεση, ή πιθανόν θα του πήγαινε  να χρησιμοποιήσω απλά κουμπάκια στο χρώμα του ή κάποια χρυσά κουμπάκια. Θα κάνω διάφορους πειραματισμούς και θα καταλήξω σε αυτόν που θα μου αρέσει περισσότερο.
========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER