ΜΕΝΟΥ

Κυριακή

ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ ΣΕΝΤΟΝΙ

ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ ΣΕΝΤΟΝΙ
Πώς να δημιουργήσετε ένα υπέροχο φόρεμα από  Vintage σεντόνι.
Ίσως θυμάστε τα υπέροχα φλοράλ υφάσματα της δεκαετίας του '80 που υπήρχαν σε καναπέδες, κουρτίνες και ρούχα και όχι μόνον. Ήταν παντού! Τα λάτρευα και τα λατρεύω ακόμα.
Για αυτόν το λόγο, σήμερα επέλεξα να σας παρουσιάσω αυτό το tutorial της https://www.trevorlovesmommy.com/, που μας αναφέρει τα ακόλουθα:
«Χρησιμοποίησα το  πατρόν από το VINTANGE ΠΟΥΑ ΦΟΡΕΜΑ για να φτιάξω αυτό το φόρεμα, επειδή είναι ένα κλασικό, εμπνευσμένο από vintage πατρόν που ταιριάζει στο floral μοτίβο.  Έχω δει πολλά υπέροχα φορέματα που γίνονται με αυτό το μοτίβο σε διάφορες εκτυπώσεις – έθνικ, μοντέρνες, λουλουδάτες. Είναι ένα ευπροσάρμοστο πατρόν που ξέρω ότι θα χρησιμοποιήσω για πολλά μελλοντικά σχέδια ραπτικής.
Αυτό το σεντόνι είχε μια τεράστια επανάληψη στο σχέδιο, οπότε έπρεπε να είμαι προσεκτική κόβοντας το ύφασμα.  Ήθελα στο κέντρο της προσοχής να είναι οι πιο σκούρες λουλουδένιες ανθοδέσμες, κι έτσι επικεντρώνομαι τα μπουκέτα στο μπροστινό και πίσω μέρος του μπούστο και της φούστας.
Την τελευταία στιγμή, παρέλειψα τα μανίκια για γίνει περισσότερο καλοκαιρινό το φόρεμα.  Αυτή ήταν η πρώτη φορά μου στο ράψιμο που χρησιμοποίησα μια επένδυση στο μπούστο, και ήταν πολύ εύκολο να γίνει με τις σαφείς οδηγίες του πατρόν. Τελικά μου αρέσει πολύ, πώς μια απλή σιλουέτα τονίζεται τόσο με αυτό το όμορφο floral μοτίβο.  Είναι ένα κλασικό φόρεμα που είναι όμως παράλληλα μοντέρνο και φρέσκο.»
Μετά από αυτό χώθηκα στην λινοθήκη μου ψάχνοντας να βρω σεντόνια που πλέον δεν χρησιμοποιώ για να ράψω το δικό μου φόρεμα. Ορίστε δυο από αυτά, ειδικά το σεντόνι στα δεξιά μου αρέσει περισσότερο και μάλλον αυτό θα επιλέξω.
====

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER