ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΝΑΥΤΙΚΟ ΦΟΡΕΜΑ

 ΝΑΥΤΙΚΟ ΦΟΡΕΜΑ
Πάντα είχα μιαν αγάπη σε οτιδήποτε θύμιζε θάλασσα και ιδιαίτερα στο ναυτικό στυλ.
  Υπάρχει κάτι τόσο κλασικό και γοητευτικό σε αυτό το μπλε με τις άσπρες ρίγες.
Το ωραιότερο είναι ότι μπορείτε να προσθέσετε ναυτικές πινελιές όχι μόνο στο σπίτι σας αλλά και στην ντουλάπα σας.  Αυτό το ναυτικό στυλ έδωσε την έμπνευση για την δημιουργία αυτού του φορέματος:
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς δημιουργήθηκε αυτό το φόρεμα.
Ξεκινάμε με ένα απλό λευκό μπλουζάκι.
Τα φορέματα σε στυλ μπλουζοφόρεμα είναι τα αγαπημένα μου, επειδή είναι τόσο απλά και το καλύτερο μέρος είναι ότι δεν χρειάζεται να προσθέσω καν φερμουάρ (χρησιμοποιώ φερμουάρ μόνο όταν θέλω εφαρμοστό φόρεμα).
Ήθελα ένα ψηλόμεσο φόρεμα, γι ' αυτό για την ζώνη μέσης σημάδεψα επάνω στην μπλούζα, εκεί που ήθελα να την τοποθετήσω στην περιοχή πάνω από την φυσική μου μέση, και πρόσθεσα σε αυτό περίπου 1 εκ για περιθώριο ραφής.
Στην συνέχεια έκοψα την ζώνη μέσης σε δύο ίσα κομμάτια, ένα κομμάτι για το εμπρός και ένα για το πίσω μέρος.  Ήθελα η ζώνη μέσης να έχει φάρδος 5 εκ, έτσι έκοψα τις λωρίδες 7 εκ φάρδος, αφήνοντας περιθώριο ραφής 1 εκ στην κορυφή και 1 εκ στο κάτω μέρος. Για το μήκος, απλά μέτρησα το μήκος του κάτω μέρους από το πουκάμισο και πρόσθεσα 1 εκ για την κάθε πλευρά.  Έτσι είχα 2 λωρίδες που ήταν 38 εκ μήκος και 7 εκ φάρδος.
Κατά την κοπή, είχα κατά νου την κατεύθυνση που ήθελα να έχουν οι λωρίδες μου στην ζώνη μέσης αλλά και στην φούστα. Ήθελα οριζόντιες ρίγες στην ζώνη μέσης και τις κάθετες ρίγες στη φούστα.
Τώρα πάμε στη φούστα.  Ήθελα στο κάτω μέρος να έχει μία κλίση ελαφρά προς τα έξω, δηλαδή ελάχιστα εβαζέ, έτσι έκοψα 2 κομμάτια που είχαν 38 εκ φάρδος στην κορυφή (ίσο με την ζώνη μέσης) και 48 εκ στο κατώτατο σημείο (έχοντας κατά νου τη ραφή 1 εκ στις δύο πλευρές).
Όσο για το μήκος, επειδή πάντα στριφώνω τα φορέματα στο τέλος, και για ασφάλεια υπολόγισα περίπου 10 εκ περισσότερο από όσο θα ήθελα. Το τελικό προϊόν κατέληξε 60 εκ μακρύ, με 1,2 εκ περιθώριο ραφής στην κορυφή, και 1 εκ στο στρίφωμα.
Κατόπιν επισύναψα την ζώνη μέσης στη φούστα, για το εμπρός και πίσω τμήμα.  Απλά τα τοποθέτησα με τις καλές πλευρές του υφάσματος μαζί και έραψα με περιθώριο ραφής 1,2 εκ.
Όταν γυρίσετε από την καλή την ζώνη μέσης, μπορείτε να δείτε ότι αρχίζουν να ταιριάζουν μαζί.  Στο σημείο αυτό, εγώ καθαρίζω τα επιπλέον περιθώρια ραφής και σιδερώνω έτσι που τα πάντα να είναι ωραία και χωρίς εξογκώματα.
Στην συνέχεια έραψα το εμπρός και πίσω τμήμα της φούστας μαζί στις πλευρές με μια ραφή 1,2 εκ (και πάλι, καλές πλευρές μαζί).  Ακολούθως, άνοιξα τις ραφές και τις σιδέρωσα επίπεδες.
Το επόμενο μέρος μπορεί να είναι λίγο δυσνόητο. Γύρισα την φούστα και την μπλούζα το μέσα προς τα έξω, έπειτα γλίστρησα κάτω από την μπλούζα μου το επάνω μέρος της φούστας. Έτσι τώρα, έχω την καλή πλευρά της ζώνης μέσης να αγγίζει την καλή πλευρά της μπλούζας μου, και βλέπω τις ανάποδες πλευρές του υφάσματος.
Σε αυτό το σημείο, καρφιτσώνω και ράβω την μπλούζα στην ζώνη μέσης με περιθώριο ραφής 1 εκ. Όταν καρφιτσώνω, έχω βεβαιωθεί  ότι οι πλαϊνές ραφές της μπλούζας έχουν έρθει στην ίδια ευθεία με τις πλαϊνές ραφές της ζώνης μέσης, έτσι ώστε να βγάνει ένα ωραίο και καθαρό αποτέλεσμα.
Μόλις έχω τελειώσει το ράψιμο της μπλούζας στη φούστα, έχω σχεδόν τελειώσει! Απλά σιδερώνω τις επάνω δύο ραφές προς τα κάτω έτσι ώστε να πάνε μέσα στην ζώνη μέσης. Δεδομένου ότι η μπλούζα είναι λευκή, δεν θα μου άρεσε να φαίνονται στο επάνω μέρος του φορέματος.
Στη συνέχεια, ράβω το στρίφωμα στην φούστα στο επιθυμητό μήκος, και είμαι πανέτοιμη! Μπορώ να προσθέσω ένα ζευγάρι τσέπες με χρυσά κουμπιά για να προσθέσετε λίγο περισσότερο ναυτική λάμψη.
Και βεβαίως είμαι έτοιμη για μια βόλτα στην προκυμαία.
=======

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER