ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΔΥΟ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΣΕ ΜΙΑ

 
Είχα δύο μπλούζες σχεδόν καινούργιες, οι οποίες πλέον μου ήταν αρκετά μικρές, θαμμένες κάπου στο βάθος της ντουλάπας μου, αφού λυπόμουν να τις πετάξω.
Εδώ και καιρό σκεπτόμουν τι να κάνω με αυτές. Τελικά κάποια στιγμή τις έφερα στην επιφάνεια με σκοπό να αποφασίζω τι θα κάνω με αυτές.
΄Η θα τις έβαζα στον κάλαθο των αχρήστων ή θα τις μεταποιούσα. Αποφάσισα να τις μεταποιήσω και να κάνω μία (αντί να πετάξω και τις δύο). Στην καφέ έκανα τις ακόλουθες αλλαγές. Αφαίρεσα το υφασμάτινο ντεκολτέ, τις υφασμάτινες μανσέτες και ξήλωσα τις πλαϊνές ραφές. Την μπεζ την χρησιμοποίησα για να συμπληρώσω την καφέ.
Έτσι έκοψα τον λαιμό της μπεζ και τον έραψα στην καφέ. Το ίδιο έκανα και με τις μανσέτες. Τέλος έκοψα 2 τρίγωνα από την μπεζ και τα τοποθέτησα στις ραφές που είχα ξηλώσει νωρίτερα στην καφέ, ώστε να αυξήσω το μέγεθος.
Τελικά το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Ο άντρας μου που είναι ο αυστηρότερος κριτής μου, εξέφρασε πολύ κολακευτικά σχόλια και αυτό μου έδωσε ιδιαίτερη ικανοποίηση.
========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER