ΜΕΝΟΥ

Σάββατο

ΣΟΥΠΛΑ

ΣΟΥΠΛΑ
Είχα πολύ όμορφα σουπλά στο τραπέζι της κουζίνας μου, όμως ο χρόνος δεν στάθηκε πολύ ευγενικός μαζί τους και έχασαν την αρχική τους λάμψη.
Έτσι αφού δεν έβρισκα κάποια που να ικανοποιούσαν το γούστο μου, αποφάσισα να φτιάξω τα δικά μου. Ένα πλαστικό τραπεζομάντηλο που υπήρχε στο σπίτι αποδείχτηκε ιδανικό.
Χρειάστηκα
Κομμάτι από ένα πλαστικό τραπεζομάντηλο.
Παλιό σουπλά για πατρόν
Ψαλίδι και
Πιστόλι σιλικόνης
Οδηγίες
Με οδηγό το παλιό μου σουπλά έκοψα 4 κομμάτια από το τραπεζομάντηλο.
Προσπάθησα να κολλήσω τα κομμάτια με βενζινόκολλα, παταγώδης αποτυχία, καθώς όταν στέγνωσε η κόλλα τα σουπλά γύρισαν προς τα πάνω, σαν τσαρούχια έγιναν.
Σκέφτηκα τότε ότι ίσως η κόλλα ντεκουπάζ να ήταν η σωστή λύση. Όμως ούτε αυτό δούλεψε καθώς όσο και να τα είχα στρώσει σωστά, γέμισαν φουσκάλες.
Έτσι κατέληξα στο πιστόλι σιλικόνης. Την μοναδική λύση που μπορούσα να σκεφτώ.
Με το πιστόλι της σιλικόνης τα κόλλησα στην πίσω όψη των παλαιών μου σουπλά και ώ του θαύματος ήταν επιτέλους τέλεια. Αυτό ακριβώς που είχα φανταστεί.
===========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER