ΜΕΝΟΥ

Σάββατο

ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΟΡΝΙΖΕΣ VINTAGE

ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΟΡΝΙΖΕΣ VINTAGE
Σε μια πρόσφατη βόλτα μου, ανακάλυψα αυτές τις δύο αντικέ μεταλλικές οβάλ κορνίζες.
Δεν υπήρχε βεβαίως περίπτωση να μην τις αποκτήσω, όπερ και εγένετο. Στο ίδιο σημείο βρήκα και τις δύο μεταλλικές κεφαλές και όπως καταλαβαίνετε, τις αγόρασα και αυτές.
Ο άντρας μου απορούσε τι θα έκανα με αυτά τα αντικείμενα. Όμως ήδη στο μυαλό μου είχαν πάρει την τελική τους μορφή.
Όταν γυρίσαμε σπίτι ζήτησα από τον άντρα μου να μου κόψει δύο οβάλ κοντραπλακέ στο μέγεθος των κορνιζών και ξεκίνησα το έργο μου.
Στις φωτογραφίες βλέπετε τα υλικά μου.
  • Δύο μεταλλικές κορνίζες,
  • δύο κομμάτια κοντραπλακέ,
  • λίγο βελούδο ύφασμα και
  • οι κεφαλές.
Έντυσα τα κοντραπλακέ με το βελούδο, το οποίο κόλλησα στην πίσω πλευρά του ξύλου, χρησιμοποιώντας το πιστόλι σιλικόνης. Με σιλικόνη επίσης κόλλησα τα ξύλα στις μεταλλικές μου κορνίζες
Αφού τελείωσα με αυτά τα βήματα, αποφάσισα που ακριβώς ήθελα τις κεφαλές και τις τοποθετήσαμε  στην θέση τους με βίδες πάνω στο ξύλο. Πολύ γρήγορα και πολύ απλά είχα δύο vintage διακοσμητικές κορνίζες για το τζάκι μου.
Εδώ τις βλέπετε τοποθετημένες επάνω στο τζάκι, μαζί με τα μπουκαλάκια του αγαπημένου μου λικέρ "βύσσινου" που φτιάχνουμε μόνοι μας.
Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί βράδυ και το χρώμα του βελούδου φαίνεται πολύ σκούρο, όμως τελικά είναι πολύ όμορφες και εντυπωσιακές και ίσως καλύτερες από ότι τις είχα φανταστεί.
=======

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER