ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΧΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ T-SHIRTS

Πώς να κάνετε ένα χαλάκι από παλιά T-shirts
Μου αρέσει να κάνω έργα που περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα κριτήρια: επαναπροσδιορισμός, ανακύκλωση, ράψιμο και ανάγκη.
Αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου κυκλικό πλεκτό από T-shirt χαλάκι, (είδα αρκετά αντίστοιχα στο Pinterest) και ανυπομονούσα μάλιστα να ξεκινήσω αμέσως για τους παρακάτω λόγους ...
§ Επαναπροσδιορισμός – Ζήτησα από τον άντρα μου να ξεκαθαρίσει μερικά από τα παλιά t-shirts του που δεν φοράει πλέον. Το ίδιο έκανα και εγώ, αφού στο μυαλό μου είχε σχηματιστεί η ιδέα του επαναπροσδιορισμού της χρήσης τους.
§ Ανακύκλωση - Τα περισσότερα από τα εν λόγω t-shirts ήταν ξεπερασμένα, με τα περισσότερα από αυτά να έχουν τρύπες, ξεχειλώματα ή λεκέδες, έτσι να δοθούν για φιλανθρωπική δωρεά δεν ήταν καν επιλογή. Συνήθως χρησιμοποιώ τα παλιά t-shirts στο καθάρισμα του σπιτιού, αλλά η αλήθεια είναι, ότι έχω πολλά τέτοια.
§ Ραπτική – δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι.
§ Ανάγκη - Σκέφτηκα ότι θα ήταν υπέροχο να έχουμε τελικά ένα χαλάκι μπροστά στην νεροχύτη της κουζίνας για να συγκρατεί ίσως κάποια νερά που μπορεί να πέσουν κατά το πλύσιμο των πιάτων και να προστατεύει το πάτωμα.
Θα χρειαστείτε:
§ Παλιά T-shirts (3 χρώματα)
§ Ψαλίδι
§ Περιστροφικό κόφτη
§ Χάρακα
§ Βάση κοπής
§ Κλωστή και βελόνα
Ξεκινάμε αφαιρώντας τα μανίκια, την λαιμόκοψη και το στρίφωμα από τα t-shirts. Στην συνέχεια τα κόβουμε σε λωρίδες 5 εκ με την βοήθεια ενός χάρακα και ενός περιστροφικού κόφτη, πάνω σε βάση κοπής. Ενώνουμε τις λωρίδες του ιδίου χρώματος ράβοντας τες μεταξύ τους και τα κάνουμε κουβαράκια. Στην συνέχεια κάνουμε μία πολύ – πολύ μακριά πλεξούδα, πλέκοντας με τα τρία χρώματα μαζί.
Εσείς αποφασίζετε αν θέλετε να πλέκετε την πλεξούδα και να ράβετε ταυτόχρονα όσο προχωράτε ή αν θέλετε να ολοκληρώσετε πρώτα όλο το πλέξιμο πριν το ράψιμο. Εγώ επέλεξα να κάνω όλο το πλέξιμο πρώτο. 
Συμβουλή για το Πλέξιμο: Κρατήστε την πλεξούδα ανάμεσα στα γόνατά σας καθώς εργάζεστε και στερεώστε το τέλος με ένα μανταλάκι, καθώς εργάζεστε μετακινείται την έτοιμη πλεξούδα σας προς τα κάτω για να κρατήσετε το πλέξιμο ωραίο και σταθερό και να αποτρέψετε το ξήλωμα.
Το πλέξιμο ήταν το αγαπημένο μου μέρος και το βρήκα πολύ θεραπευτικό.
Ράψιμο 
Μπορείτε να επιλέξετε να ράψετε ένα οβάλ χαλί ή ένα κυκλικό χαλί, σαν το δικό μου. Αρχίστε να τυλίγετε την πλεξούδα σας δεξιόστροφα, όπως οι δείκτες του ρολογιού, και να ράβετε χαλαρά με το χέρι τις πλεξούδες μεταξύ τους, για να μην σακουλιάζει το χαλάκι. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην κατεύθυνση για το πώς μπορείτε να τυλίγετε την πλεξούδα σας για να αποφευχθούν λάθη.
Υπάρχουν δύο επιλογές για την τοποθέτηση στην κατεύθυνση της πλεξούδας. Η πρώτη μου προσπάθεια, ήταν αριστερόστροφα. ΜΗΝ το κάνετε αυτό, ήταν καταστροφικό στην περίπτωση μου. Στα δεξιά είναι ο σωστός τρόπος με τον πλεξούδα πηγαίνει γύρω προς τα δεξιά.
Αποφασίστε σχετικά με το γενικό σχήμα και το μήκος του χαλιού σας και να ξεκινήσετε το ράψιμο. Μπορείτε αν θέλετε να το ράψετε στην ραπτομηχανή σας χρησιμοποιώντας την ευρύτερη ρύθμιση Zig Zag βελονιάς, αν και μία μεσαίου μήκους βελονιά είναι μια χαρά.
===========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER