ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΦΟΥΤΕΡ ΣΕ ΖΑΚΕΤΑ

Είναι γνωστή η αδυναμία μου στις μεταποιήσεις. Θεωρώ ότι μπορούμε με λίγη φαντασία και πολύ διάθεση για δημιουργία, να ανακυκλώσουμε
και επαναπροσδιορίζουμε την χρήση ενός ρούχου και να του δώσουμε διάρκεια ζωής.
Ένα παλιό φούτερ του γιου μου, εδώ και καιρό, απλώς καταλάμβανε χώρο στην ντουλάπα, δεν μου πήγαινε όμως καρδιά να το πετάξω και έτσι απλά, διαρκώς του άλλαζα θέση στην ντουλάπα, ανάλογα με την εποχή. Τελικά πήρα την απόφαση να το μεταποιήσω σε δική μου ζακέτα. Άλλωστε οι ζακέτες είναι από τα αγαπημένα κομμάτια της γκαρνταρόμπας μου. Και μία ζακέτα από φούτερ, σίγουρα μου χρειαζόταν να την συνδυάζω με τα τζιν μου.
Δείτε πως μεταποίησα φούτερ σε ζακέτα.
Ξήλωσα και έβγαλα το μικρό φερμουάρ που υπήρχε στο κέντρο εμπρός. Συνέχισα κόβοντας το φούτερ στο κέντρο εμπρός. 
Βρήκα ένα φερμουάρ που υπήρχε στο σπίτι από το ξήλωμα κάποιου άλλου ρούχου. Εδώ να σας πω, ότι πάντα κρατάω τα κουμπιά, τα φερμουάρ και άλλα στοιχεία, διακοσμητικά ή μη, από ρούχα που τους αλλάζω χρήση και δεν τα χρειάζονται. Είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα με βγάλουν από την δύσκολη θέση να σταματήσω ότι φτιάχνω γιατί μου λείπει .... ένα κουμπί....!
Έτσι αφού βρήκα το φερμουάρ, το τοποθέτησα στο άνοιγμα της ζακέτας, αρχικά με καρφίτσες και στην συνέχεια το έραψα στην ραπτομηχανή μου. Έκλεισα το φερμουάρ και τοποθέτησα επάνω της ως οδηγό μία ζακέτα που μου άρεσε η εφαρμογή της. Σημάδεψα με το σαπουνάκι ραπτικής πρώτα τα μανίκια
και στην συνέχεια τον κορμό.
Έκανα τα σχετικά γαζώματα και έκοψα το πλεονάζον υλικό. Έραψα τα νέα στριφώματα στα μανίκια και η νέα μου ζακέτα είναι ήδη έτοιμη. Το κόστος αυτού του έργου ανέρχεται στην αξία της κλωστής που χρησιμοποίησα για το γάζωμα και μία ώρα από τον χρόνο μου.
===============

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER