ΜΕΝΟΥ

Τετάρτη

ΠΩΣ ΦΑΡΔΑΙΝΩ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ

ΠΩΣ ΦΑΡΔΑΙΝΩ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ
Αχ, κορίτσια μου. "Ουκ έρχεται μόνον", όπως έλεγαν και οι Αρχαίοι μας πρόγονοι. Δυστυχώς!!! Πάχυνα, και το κακό είναι ότι όλο το πήρα την κοιλιά και μόνο στην κοιλιά.
Μεγάλος πόνος, όχι μόνο γιατί δεν θέλω να βλέπω καθρέφτη μπροστά μου, αλλά και γιατί με στενεύουν φοβερά τα αγαπημένα μου παντελόνια.
Μου κόβουν την ανάσα. Και το χειρότερο, έρχεται χειμώνας και τον χειμώνα φοράω σχεδόν μόνον παντελόνια, καθώς δεν τα πάω καθόλου καλά με το κρύο.  Όπως καταλαβαίνετε το μόνο που με απασχολούσε ήταν να βρεθεί η λύση σε αυτό μου το πρόβλημα.
Όμως όπου υπάρχει πρόβλημα, σχεδόν πάντα υπάρχει λύση. Και βρέθηκε λύση βεβαίως. Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος να λύσω αυτό το πρόβλημα, ώστε ούτε να χρειαστεί να αγοράσω νέα παντελόνια, αλλά και να μην αποχωριστώ τα λατρεμένα μου παντελόνια.
Ιδού το αγαπημένο μου μαύρο τζιν. 
Δείτε πως φάρδυνα το στενό μου στην κοιλιά παντελόνι. Βρήκα ένα πολύ φαρδύ μαύρο λάστιχο. Έκοψα τις τσέπες και την ζώνη, όπως βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες, και τα πέταξα.
Στην θέση τους έραψα κομμάτια λάστιχου με φάρδος 2-3 εκατοστά μικρότερο από τις τσέπες.
 Και αυτό ήταν. Τελείωσα. Τώρα φοράω άνετα το παντελόνι μου και φυσικά σκοπεύω να το επαναλάβω και σε άλλα μου παντελόνια. 
Υ.Γ. Αυτή την φορά οι φωτογραφίες που έβγαλα έχουν τα χάλια τους και θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη. Τα λέμε. Γεια σας προς το παρόν.
Δείτε και το σχετικό βίντεο 
==========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER