banner Αν σας αρέσουν οι αναρτήσεις μας

...Αν σας αρέσουν οι αναρτήσεις μας,γραφτείτε στους αναγνώστες για να μην χάνετε καμία ανάρτησή μας και ταυτόχρονα βοηθήστε μας να συνεχίσουμε. Σας ευχαριστούμε!!! ...

Απριλίου 18, 2017

ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ


Υπάρχει ένας σωστός τρόπος για να πάρετε τις μετρήσεις σας για να σας δώσει την καλύτερη εφαρμογή κατά το ράψιμο ενός ενδύματος. Θα πρέπει να έχετε μια ακριβή καταγραφή όλων των μετρήσεων σας, και να τα ελέγχετε κάθε φορά που ξεκινάτε να προετοιμάσετε ένα νέο πατρόν.
Να είστε ενήμεροι για τα μεγέθη των κατασκευαστών. Λάβετε υπόψη ότι τα μεγέθη από διαφορετικούς κατασκευαστές είναι διαφορετικά. Είναι επίσης σημαντικό ότι παίρνετε τις μετρήσεις σας με ακρίβεια για να βεβαιωθείτε ότι το ρούχο θα σας ταιριάζει.
Δεν είναι δύσκολο να πάρετε μια ακριβή σειρά μετρήσεων, αλλά χρειάζεται προσοχή. Σας προτείνουμε να ζητήσετε από έναν συγγενή ή φίλο-η να σας βοηθήσει. Οι μετρήσεις θα πρέπει να λαμβάνονται φορώντας τα συνηθισμένα εσώρουχα σας. Μην τραβάτε την μεζούρα πολύ σφιχτά. Αφήστε τον εαυτό σας να αναπνεύσει! Παρακαλούμε στρογγυλοποιείστε τις μετρικές μετρήσεις σας σε ακέραιους αριθμούς (π.χ. 102 cm). 

Βασικές μετρήσεις

1. Ύψος: 
Σταθείτε ίσια (όχι πολύ ίσια, ακριβώς όπως συνήθως) με την πλάτη σας, το κεφάλι σας και τα παπούτσια σας στον τοίχο. Ζητήστε από το άτομο που σας βοηθά να σηματοδοτήσει ένα σημείο στον τοίχο, χρησιμοποιώντας ένα χάρακα 
που να πηγαίνει πάνω από το κεφάλι σας κάθετα προς τον τοίχο. Μετρήστε την κάθετη απόσταση από το πάτωμα με το σήμα.

2. Στήθος: 
Πάρτε αυτή την μέτρηση πάνω και γύρω από το πληρέστερο μέρος του στήθους και της πλάτης. Η μεζούρα πρέπει να είναι οριζόντια σε όλο το σώμα σας.

3. Μέση: 
Για να εντοπίσετε την περιφέρεια της μέσης σας, βάζετε την μεζούρα γύρω από τη μέση και την αφήνετε να εγκατασταθεί στη φυσική γραμμή της μέσης, 
στο σημείο που μπορείτε να λυγίσετε προς τα αριστερά και προς τα δεξιά χωρίς δυσκολία. Πάρτε τη μέτρηση.

4. Περιφέρεια: 
Πάρτε τη μέτρηση γύρω από το πληρέστερο μέρος, το οποίο είναι συνήθως 18 με 23 εκατοστά κάτω από τη μέση.

Περισσότερες μετρήσεις 

5. Ώμοι: 
Μετράμε από τη βάση του λαιμού έως το σημείο ώμων.

6. Ύψος μέσης από το δάπεδο:
Η απόσταση από τη μέση έως το πάτωμα. Τοποθετήστε ένα χάρακα στη μέση σας και στον τοίχο, κάντε ένα σημάδι στον τοίχο. Μετρήστε από το ύψος του σήματος έως το πάτωμα.

7. Τάλια εμπρός: 
Μετράμε από το εξέχων οστό του λαιμού στην βάση του λαιμού, πάνω από το στήθος, και κάθετα προς τα κάτω έως την μέση. 

8. Τάλια πίσω: 
Από το εξέχων οστό στο πίσω μέρος του λαιμού μετράμε προς τα κάτω κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης έως την μέση.