ΜΕΝΟΥ

Τετάρτη

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΕΝΤΩ.!

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΕΝΤΩ.!

Παρακάτω μοιράζομαι μερικούς λόγους για τους οποίους μου αρέσει να κεντώ.

1. Μου αρέσει γιατί είναι τόσο χαλαρωτικό και αγχολυτικό. Μου αρέσει να ακούω μουσική ενώ κεντώ και δημιουργώ τον δικό μου κόσμο.

2. Είναι τόσο εύκολο να μεταφέρω τα υλικά μου και να κεντώ οπουδήποτε, αρκεί να υπάρχει καλός φωτισμός και μια άνετη καρέκλα, κατά προτίμηση με στήριξη στην πλάτη.
3.Υπάρχουν ακόμα τόσες πολλές βελονιές να μάθω (γεγονός που κρατάει το ενδιαφέρον μου άσβεστο), αλλά ήδη είμαι σε πολύ καλύτερο επίπεδο στο κέντημα από ό, τι στο παρελθόν.
4. Αυξάνει την αυτοπεποίθησή μου καθώς γνωρίζω ότι μπορώ να μάθω πολλά αν ερευνήσω και αφοσιωθώ σε αυτό. Πριν λίγες εβδομάδες, δίδαξα στον εαυτό μου πώς να κάνω την βελονιά κομπάκι και ροκοκό που με φόβιζαν γιατί φαίνονταν τόσο περίπλοκες. Αλλά με υπομονή και αφιερώνοντας λίγο χρόνο το κατάφερα.

5. Λατρεύω απολύτως την οργάνωση των κλωστών μου, γιατί με εξυπηρετεί αφάνταστα όταν έχω τα υλικά μου σε τάξη.
6. Έχω μια πληθώρα ιδεών που μπορώ να αποτυπώσω στο κέντημα μου και μου αρέσει που μπορώ να δουλέψω απλά χρησιμοποιώντας βελόνα και κλωστή.
Σημείωση
Στο συγκεκριμένο έργο έφτιαξα και την κορνίζα με πυλό και την έβαψα.


==========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER