ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΕΥΚΟΛΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΛΑΙΜΟ

ΕΥΚΟΛΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΛΑΙΜΟ
Εύκολη μπλούζα με τετράγωνο λαιμό και σκίσιμο στα πλαϊνά.
Είναι κάποιες ημέρες τώρα που ήθελα να κάνω αυτήν την ανάρτηση, αλλά δεν έβρισκα στον χρόνο και ελπίζω να μην έχω ξεχάσει να αναφέρω κάτι από αυτά που έκανα για να ράψω αυτήν την εύκολη μπλούζα. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πριν από μερικά χρόνια είχα αγοράσει ένα ύφασμα για παντελόνι. Επειδή μου άρεσε είχα πάρει αρκετό ύφασμα. Με αυτό είχα ράψει ένα παντελόνι και μία φούστα και πριν μερικές ημέρες ψάχνοντας τα υπόλοιπα των υφασμάτων μου για να ράψω μία μπλούζα, βρήκα ένα ρετάλι από αυτό με διαστάσεις 60 Χ 1,50. Ωραία, σκέφτηκα, ιδανικό για την μπλούζα.
Ξεκίνησα και χωρίς πατρόν με μόνο οδηγό τις διαστάσεις της περιμέτρου του στήθους και της περιφέρειας (αν και επειδή υπάρχουν τα σκισίματα στην περιφέρεια, αυτή η μέτρηση δεν ήταν απαραίτητη).
Δίπλωσα το ύφασμα στην μέση κατά μήκος και το έκοψα. Στην αρχή σκεφτόμουν να κάνω μία βε (V) λαιμόκοψη και έτσι το έκοψα κάτω από αυτό το πρίσμα. Μετά όμως συνειδητοποίησα ότι έχω αρκετές μπλούζες με V λαιμόκοψη. Ακόμα μία μπλούζα με V λαιμόκοψη θα χρειαζόταν ένα άνοιγμα πίσω για να περνάει το κεφάλι εύκολα –αφού το ύφασμα δεν είναι ελαστικό- και εγώ δεν είχα ούτε χρόνο αλλά και ούτε διάθεση να σπαταλήσω την ώρα μου στο ράψιμο της, οπότε αποφάσισα να αλλάξω ρότα.
Μία τετράγωνη λαιμόκοψη θα ήταν ενδιαφέρουσα και δεν έχω μπλούζες με τετράγωνη λαιμόκοψη, μονολογούσα. Άλλωστε από την τετράγωνη λαιμόκοψη περνάει ευκολότερα στο κεφάλι.
Διόρθωσα την λαιμόκοψη σε τετράγωνη, μόνο την εμπρός, την πίσω την άφησα στρογγυλή. Βάζοντας επάνω μία άλλη μπλούζα μου έκοψα τους ώμους, τα πλαϊνά και τις μασχάλες. 4 εκ κάτω από την μασχάλη σημείωσα με σαπουνάκι την πένσα στήθους, της οποίας το άνοιγμα ήταν 2 εκ.
Το ράψιμο το ξεκίνησα από τις πένσες και στην συνέχεια τοποθετώντας τις καλές πλευρές μαζί έραψα τους ώμους και τις πλαϊνές ραφές ως την μέση περίπου, στην περίπτωση μου 23 εκ (+2 εκ η πένσα = 25 εκ). Ακολούθως έραψα τα πλαϊνά σκισίματα και το στρίφωμα. Στο τέλος μου έμειναν τα τελειώματα στις μασχάλες και την λαιμόκοψη. Πρώτα καρίκωσα την λαιμόκοψη και τις μασχάλες, αφού ως σταθερό ύφασμα έχει την ιδιότητα να ξεφτά και στην συνέχεια έραψα επάνω τους μία τρέσα. Απλά και γρήγορα.
Παρ'όλο που δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Τελικά βγήκε πολύ καλύτερη από ότι περίμενα χωρίς ιδιαίτερο κόπο και χρόνο.
========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER