ΜΕΝΟΥ

Σάββατο

ΤΣΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ

ΤΣΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ
Από τότε που μπήκε το τέλος στις πλαστικές τσάντες συνηθίζω να έχω μαζί μου τις δικές μου τσάντες για να μεταφέρω τα ψώνια μου.
Τις έχω πάντα μέσα στο αυτοκίνητο, παρόλα αυτά όμως τις θυμάμαι όταν ήδη βρίσκομαι στο ταμείο, οπότε είναι δύσκολο να πεταχτώ μέχρι το αυτοκίνητο να τις φέρω, και έτσι πληρώνω το τέλος και αγοράζω τσάντα από το εκάστοτε κατάστημα.


Όμως υπάρχει κάτι που έχω πάντα μαζί μου και αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από την προσωπική μου τσάντα, για να μεταφέρω τα απαραίτητα όπως πορτοφόλι, κλειδιά, κινητό. Ναι, μόνο αυτά χωράνε οι τσάντες μου γιατί συνήθως κυκλοφορώ με πολύ μικρά τσαντάκια που τα περνάω χιαστί στο σώμα μου. Απελπίστηκα λοιπόν και έραψα μία τσάντα που όταν διπλώνει μπορεί να γίνει σαν πορτοφολάκι και έτσι έχω την δυνατότητα να την βάζω στο τσαντάκι μου και να έχω πάντα μαζί μου την απαιτούμενη για τα ψώνια τσάντα.
Δείτε τις οδηγίες και είναι πάρα πολύ εύκολο να ράψετε μόνες σας την τσάντα για τα ψώνια του σουπερμάρκετ.
Δύο κομμάτια ύφασμα 40 Χ 40 εκ
2 λωρίδες 1 μέτρο Χ 8 εκ
2 λωρίδες 50 εκ Χ 8 εκ
1 μικρό τετράγωνο κομμάτι ύφασμα 12 Χ 12 εκ
1 μικρό κομμάτι ύφασμα 12  15 εκ
Χρησιμοποίησα ένα κομμάτι ύφασμα πολύ λεπτό πλαστικό, το οποίο ήταν ρετάλι από την τέντα της ομπρέλας της αυλής μου. Βέβαια ήταν κατατσαλακωμένο και αυτό είναι πολύ εμφανές στις φωτογραφίες και ζητώ συγνώμη για αυτό.
Όμως ας προχωρήσουμε στην κατασκευή. Πρώτα φτιάχνω τα χερούλια της τσάντας με τις λωρίδες που έχω κόψει. Να πω εδώ ότι εμένα με βολεύει να κρεμάω την τσάντα στον ώμο, οπότε χρειαζόμουν κάποια μακριά χερούλια, ωστόσο υπάρχουν φορές που τα κοντά χερούλια είναι περισσότερο εξυπηρετικά, έτσι έραψα και κοντά και μακριά. 
Εσείς δεν είστε όπως καταλαβαίνετε υποχρεωμένες να κάνετε και τα δύο. Δίπλωσα κάθε χερούλι κατά μήκος προς το εσωτερικό και από τις δύο μακριές πλευρές και στην συνέχεια το δίπλωσα στην μέση και το έραψα.


Στην συνέχεια έραψα το τσεπάκι, ράβοντας με τις καλές πλευρές μαζί τα δύο μικρά κομματάκια ύφασμα και το γύρισα από την καλή του πλευρά.
Ακολούθως έραψα τις τρεις πλευρές της τσάντας βάζοντας τις καλές πλευρές μαζί. Τελειώνοντας έβαλα καρφίτσες στο στρίφωμα στην κορυφή της τσάντας, στο άνοιγμα δηλαδή, γυρίζοντας 2 φορές προς τα μέσα από ½ και 2 εκ. Πριν προχωρήσω στο ράψιμο έβαλα πάλι με καρφίτσες στο εσωτερικό το τσεπάκι, μέσα στο στρίφωμα και φυσικά τα χερούλια της τσάντας.
Καθόλου δύσκολο και πολύ γρήγορο. Το κλειδί εδώ για μια πετυχημένη τσαντούλα που θα χωράει παντού είναι το ύφασμα. Πρέπει να είναι λεπτό και ανθεκτικό.
Καλή επιτυχία.
=========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER