ΜΕΝΟΥ

Κυριακή

ΚΑΠΕΛΟ ΑΜΠΑΖΟΥΡ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΔΑΝΤΕΛΑ.

ΚΑΠΕΛΟ ΑΜΠΑΖΟΥΡ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΔΑΝΤΕΛΑ.
Ο άντρας μου ενθουσιάστηκε με την μεταμόρφωση που έκανα στο καπέλο του παλαιού αμπαζούρ μας
και μου έφερε ένα μικρό άσπρο που είχε στο γραφείο και απαίτησε να το μεταμορφώσω (λες και έχω το μαγικό ραβδάκι).
Κατόπιν πήγε και έψαξε στην σοφίτα και ανακάλυψε άλλα τρία καπέλα και μου τα έφερε (δουλειά να μην μου λείπει). Όπως είπα και στην προηγούμενη σχετική ανάρτηση μου, η ανανέωση ενός αμπαζούρ είναι ένα από τα φθηνότερα έργα που μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε το ντεκόρ μας. Όταν όμως έχεις διάφορα υλικά στο σπίτι που έχουν περισσέψει από προηγούμενα έργα ή έχουν βρεθεί στο σπίτι από διάφορους άλλους λόγους, τότε το έργο αυτό δεν είναι απλά οικονομικό, είναι τελείως ανέξοδο.
Και όντας κλεισμένοι στο σπίτι εξ αιτίας της ξαφνικής εισβολής του χειμώνα, ήταν ο καταλληλότερο χρόνος για ένα τέτοιο έργο. Τα υλικά φυσικά έπρεπε να βρεθούν μέσα στο σπίτι. Σκέφτηκα διάφορα, όπως να χρησιμοποιήσω την πλάτη από ένα μπεζ μπλουζάκι που είχα ξηλώσει και το ύφασμα του οποίου έμοιαζε με τούλι. Τούλι, η λέξη και μόνο με παρέπεμψε στα τούλια που κρατάω από μπομπονιέρες.  Όχι, όχι δεν με ικανοποιούσε καμία από αυτές τις λύσεις. 
Σκέφτηκα αφού ήταν λευκό το καπέλο να του κάνω ένα σχέδιο με χρώμα χρησιμοποιώντας κάποιο στένσιλ.  Και εκεί κάτω από το κουτί με τα στένσιλ, είδα το κουτί με τις ελαστικές δαντέλες που μου είχαν περισσέψει από κάποια εσώρουχα που είχα φτιάξει παλαιότερα.  Ναι αυτό είναι. Και μην γελάσετε, ναι θα χρησιμοποιήσω την ελαστική δαντέλα που είχα για εσώρουχα!
Χωρίς να υπολογίσω τον χρόνο που χρειάστηκε για να πάρω αποφάσεις για το πως θα ολοκληρώσω το έργο αυτό, η εκτέλεση του δεν μου πήρε περισσότερο από 15 λεπτά από αρχή μέχρι το τέλος.  Εδώ είναι οι super απλές οδηγίες:
Έκοψα ένα κομμάτι δαντέλας στο μήκος που χρειαζόταν να τυλίξω το καπέλο περιμετρικά. Πήρα την κόλα και την έβαλα στην βάση του  καπέλου. Κόλλησα την δαντέλα στην βάση και αφού στέγνωσε η κόλα (1 λεπτό χρειάστηκε), τράβηξα την δαντέλα προς την κορυφή, φροντίζοντας ταυτόχρονα να δημιουργώ κάποιες ελάχιστα εμφανείς τσακίσεις ώστε να έρθει στρωτά η δαντέλα στην κορυφή και την κόλλησα. Αυτό βέβαια έγινε γιατί το καπέλο είναι ελαφρώς κωνοειδές και η κορυφή του έχει μικρότερη περίμετρο από την βάση.
Και αυτό ήταν όλο, φίλες μου!
Τελικά, είναι περισσότερο εντυπωσιακό από ότι είχα φανταστεί, όταν το έφτιαχνα!
==================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER