ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ - ΣΤΕΦΑΝΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ - ΣΤΕΦΑΝΙ
Τα Χριστούγεννα ήταν πάντα η αγαπημένη μου γιορτή. Από τότε ακόμη που ήμουν παιδί, λάτρευα αυτές τις γλυκές μέρες. 
Πρωταγωνιστούσα πάντα στις προετοιμασίες, στον στολισμό του δέντρου στο σπίτι, στις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές χειροποίητων στολιδιών και στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο σχολείο, αλλά και όπου αλλού μου δινόταν η ευκαιρία. Λάτρευα την ατμόσφαιρα που δημιουργούσαν τα πολύχρωμα λαμπιόνια, την ζεστασιά που απέπνεαν τα σπίτια, τις μυρωδιές τους, το τρίξιμο των ξύλων στο αναμμένο τζάκι καθώς καίγονταν. Ενθουσιαζόμουν με τις μαζώξεις με συγγενείς και φίλους, τα τραπέζια με τα υπέροχα φαγητά και γλυκά, τα δώρα. Όλα αυτά έμοιαζαν παραμυθένια και μάγευαν το μυαλό μου, την ψυχή και την καρδιά μου και δεν ήθελα να τελειώσουν ποτέ. Όμως πάνω από όλα  με γοήτευε και με ενθουσίαζε ο Χριστουγεννιάτικος διάκοσμος. Ακόμα και τώρα περιμένω με ανυπομονησία να ζήσω αυτήν την μαγική ατμόσφαιρα και να γίνω πάλι για λίγο παιδί και βέβαια ποτέ δεν σταμάτησα να φτιάχνω τα δικά μου στολίδια και στεφάνια. Η διαφορά μου με το κοριτσάκι εκείνων των χρόνων είναι όχι μόνο οι ρυτίδες και οι άσπρες τρίχες, αλλά και ότι πλέον στις κατασκευές μου χρησιμοποιώ μόνο υλικά που έχω στο σπίτι.
Η πρόταση μου είναι λοιπόν : Φτιάξτε Χριστουγεννιάτικο στεφάνι χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ.
Για το στεφάνι που βλέπετε χρησιμοποίησα τα εξής
·     Βάση (κομμένη από κουτί πίτσας)
·     Τρία χρώματα νήμα που είχε περισέψει.
·     Πλεκτή μπορντό δαντέλα (από σάλι που ξήλωσα)
·     Καρδούλες και καμπανούλα (φτιαγμένες από φλις ύφασμα)
·     Το διακοσμητικό στο κέντρο (φτιαγμένο από το εσωτερικό χαρτόνι χαρτιού υγείας)
·     Πιστόλι σιλικόνης.
Πως το έκανα
Είναι πολύ απλό και πιστεύω ότι δεν χρειάζεστε καν οδηγίες. Αν όμως έχετε απορίες, στείλτε μου μήνυμα και θα κάνω ότι μπορώ να σας βοηθήσω.
Να σας πως όμως πως έκανα τις καρδούλες και την καμπανούλα. Έκοψα από κόκκινο φλις ύφασμα 6 κομμάτια καρδούλες, τις έραψα ανά 2 και τις γέμισα με υλικό γεμίσματος μαξιλαριών. Κόλλησα γύρω τους μία διακοσμητική τρεσούλα με το πιστόλι της σιλικόνης. Το ίδιο έκανα και με την καμπανούλα, μόνο εδώ αντί για τρέσα, έφτιαξα ένα φιόγκο και έραψα ένα κουδουνάκι.
=========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER