ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΜΕΓΑΛΗ ΤΣΑΝΤΑ

 TOTE-BAG
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μία τσάντα που έραψα και θα σας περιγράψω τον τρόπο κατασκευής της.
Πριν από αρκετά χρόνια όταν είχα ξεκινήσει τα μαθήματα ραπτικής, χρειαζόμουν μία τσάντα για να μεταφέρω τα υλικά μου. Την ήθελα κάπως μεγάλη και καμία από αυτές που είχα στο σπίτι δεν με ικανοποιούσαν.
Έτσι αποφάσισα να φτιάξω μία μόνη μου.
Βρήκα τα εργαλεία μου
Το ύφασμα; ένα κομμάτι χειροποίητο υφαντό, αλατζά το λένε στο χωριό μου, το οποίο είναι και εξαιρετικής αντοχής.
Το έκοψα σε διαστάσεις 54 x 84 εκ. Το δίπλωσα στην μέση της μεγάλης διάστασης, ώστε να είναι 54 x 42 εκ, με τις καλές πλευρές μαζί και γάζωσα τις πλαϊνές ραφές. Γάζωσα τις γωνίες 10 εκ, ώστε να δημιουργηθεί ο πάτος της τσάντας.
Για εσωτερική επένδυση χρησιμοποίησα ένα παλιό μπλουζάκι, το οποίο έκοψα στις ίδιες διαστάσεις, και επίσης το δίπλωσα στην μέση της μεγάλης διάστασης, ώστε να είναι 54 x 42 εκ, με τις καλές πλευρές μαζί και γάζωσα τις πλαϊνές ραφές και βεβαίως ακολούθησα την ίδια διαδικασία όπως νωρίτερα για τον πάτο.
Για να δημιουργήσω ένα σταθερό πάτο, έκοψα από ένα χοντρό χαρτοκιβώτιο ένα παραλληλόγραμμο με διαστάσεις 10 x 40 εκ και με κόλλα ντεκουπάζ τον κόλλησα εσωτερικά στο σημείο του πάτου.
Τοποθέτησα την επένδυση μέσα στην τσάντα με τις ανάποδες πλευρές να εφάπτονται, γύρισα την κορυφή της τσάντας και της επένδυσης από 2 εκ μέσα, τις καρφίτσωσα και τις έραψα στην ραπτομηχανή με μία μικρή εξώραφη βελονιά. Στην συνέχεια έκοψα δύο λωρίδες 50 x 8 εκ για να δημιουργήσω τα χερούλια της τσάντας. Δίπλωσα τις λωρίδες στην μέση της μεγάλης διάστασης και τα γάζωσα. Γύρισα με την βοήθεια μίας παραμάνας την καλή τους πλευρά έξω και τα γάζωσα επάνω στην τσάντα, σχηματίζοντας όχι μόνο ένα τετράγωνο όπως βλέπετε στις εικόνες αλλά και ένα χι μέσα στο τετράγωνο ώστε να διασφαλιστώ από τον κίνδυνο να ξηλωθούν.
Αφού ετοίμασα την τσαντούλα μου, την φόρτωσα με τα σύνεργα της ραπτικής.
Ιδού το αποτέλεσμα από κάποιες παλιές φωτογραφίες εκείνης της εποχής.
 TOTE BAG 1
Κατά διαστήματα την χρησιμοποίησα σε πολλές εξορμήσεις μου, κυρίως για να μεταφέρω το laptop μου, που είναι πολύ μεγάλο και βαρύ, στα διάφορα ταξίδια μου. Περισσότερες δε φορές την χρησιμοποίησα για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, καθώς οι πλαστικές σακούλες, σαν τσιγαρόχαρτα, που μας έδιναν, σκίζονταν και κινδύνευες να σκορπίσεις τα ψώνια πριν προλάβεις να βάλεις τις σακούλες στο αυτοκίνητο. Ακόμα και καλοκαίρι στην θάλασσα την έχω πάρει καθώς είναι αρκετά μεγάλη για να κουβαλάω ότι θέλει ο νους σας στην παραλία. Οφείλω όμως να ομολογήσω και είναι γεγονός ότι παρ όλην την ταλαιπωρία που έχει υποστεί τόσα χρόνια στα χέρια μου, με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη και κυρίως δεν έχει φθαρεί καθόλου. Είναι σαν να την έφτιαξα χθες. Δείτε τις παρακάτω σημερινές της φωτογραφίες.
 TOTE BAG 2
Τώρα βεβαίως με το νέο τέλος στις σακούλες την χρησιμοποιώ ανελλιπώς στο σούπερ μάρκετ.
Όπως θα διαπιστώσατε δεν είναι καθόλου δύσκολο να ράψετε τις δικές τσάντες για να μεταφέρετε τα ψώνια σας.
===========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER