ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΠΟΥΑ ΜΠΛΟΥΖΑ

 πουά μπλούζαΛατρεύω τα πουά και αυτός είναι ο λόγος που σήμερα μοιράζομαι μαζί σας αυτήν την έξυπνη ανάρτηση, για το πως μπορούμε να μεταποιήσουμε μία φούστα σε μπλούζα.
Ω, κοιτάξτε πόσο όμορφα είναι!!!! Τελικά, ναι εκτός όλων των άλλων είναι και ιδιαίτερα αριστοκρατικά!
 πουά μπλούζα πριν και μετά
Βοηθώντας την πεθερά μου να ξεκαθαρίσει τις ντουλάπες της, βρήκα αυτήν την όμορφη πουά φούστα. Αφού η πεθερά μου δεν την χρειαζόταν πλέον και είδε ότι με ενδιέφερε μου την χάρισε και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα. Κατ’αρχάς σκέφτηκα να την φέρω στα μέτρα μου και να την φορέσω σαν φούστα. 
Κατά την διάρκεια όμως του ξηλώματος της ζώνης μία άλλη ιδέα καρφώθηκε στο μυαλό μου. Σκέφτηκα ότι μπορεί να γίνει μία υπέροχη μπλούζα.Οι υπόλοιπες αλλαγές που έκανα, μου έρχονταν στον μυαλό κατά την πορεία της μεταποίησης. 
 πουά μπλούζα1
Με το ξηλωτηράκι, ξηλώνουμε την ζώνη της φούστας εκτός από το σημείο που είναι τοποθετημένο το φερμουάρ. Μετρήστε την περιφέρεια σας και προσθέστε 5 εκ.
 πουά μπλούζα2
Κόψτε το επιπλέον ύφασμα. Με τις καλές πλευρές μαζί καρφιτσώστε και ράψτε την πίσω ραφή της μπλούζας, έτσι ώστε να εφαρμόζει χαλαρά και άνετα επάνω στο σχήμα του σώματος σας. Αυτή η ραφή θα είναι ακριβώς δίπλα στο φερμουάρ, ώστε να μην χρειαστεί να το ξηλώσουμε και το επανατοποθετήσουμε για οικονομία χρόνου και εργασίας. Σιδερώστε τις ραφές ανοικτές και γυρίστε το μέσα έξω. Πάρτε ένα χρωματικά σχετικό ρέλι ή φτιάξτε ένα δικό σας ρέλι από το υπόλοιπο που κόψατε από την φούστα. Καρφιτσώστε και ράψτε το ρέλι ολόγυρα στην επάνω ακατέργαστη πλευρά. Ακολούθως, κρύψτε την άκρη του ρελιού μέσα στην πρώην ζώνη της φούστας. Συνεχίστε και καρφιτσώστε ολόγυρα αφήνοντας τις μασχάλες ανοικτές. Δείτε το καρφιτσωμένο και έτοιμο να πάει στην ραπτομηχανή για ράψιμο.
 πουά μπλούζα έτοιμο για ράψιμο
Για να εξασφαλίσετε ότι η μπλούζα δεν θα είναι πολύ μονοκόμματη, προσθέστε ένα κομμάτι λάστιχο περίπου 10 εκ, στην μέση πίσω στην πλάτη και τραβήξτε το ελαφρά καθώς θα γαζώνετε. Αυτό δημιουργεί κάποιες σουρίτσες και δίνει μία άλλη όψη στην μπλούζα.
 Έτοιμη η μπλούζα να φορεθεί στον επικείμενο δείπνο με τις φίλες μου.
==========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER