ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα

ΧΑΛΑΚΙ ΜΠΑΝΙΟΥ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ

ΧΑΛΑΚΙ ΜΠΑΝΙΟΥ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ
Σήμερα θα σας παρουσιάσω το χαλάκι που έφτιαξα για το μπάνιο μου.
Πραγματικά όταν το σχεδίαζα και επέλεγα τα χρώματα που θα χρησιμοποιούσα δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο όμορφο θα γινόταν. Περιττό να σας πω, πόσο περήφανη είμαι για αυτό.!!!
Οι διαστάσεις του είναι 1,50 Χ 85 εκ.
Χρειάστηκαν 3 κούκλες μπλέ μαλλί (333 μέτρα η κούκλα)
Μισή περίπου κούκλα μωβ σκούρο(333 μέτρα η κούκλα)
και το ίδιο από το ανοιχτό πράσινο (333 μέτρα η κούκλα)
Επίσης κάτι λιγότερο από 1 κούκλα από το δίχρωμο (215 μέτρα η κούκλα)
Την κάθε κλωστή μαλλιού που χρησιμοποιώ, την κόβω σε μήκος 5 εκ. Για να καταφέρω όλες οι κλωστούλες να έχουν το ίδιο μήκος, έχω χρησιμοποιήσει ένα σκληρό χαρτόνι που έχω φτιάξει μόνη μου, κόβοντας κομμάτι από κάποιο σκληρό χαρτόνι και για την ακρίβεια στην συγκεκριμένη περίπτωση προέρχεται χαρτοκιβώτιο. Οι διαστάσεις είναι μήκος 10-12 εκ και πλάτους 4,5 εκ, διπλωμένο στην μέση, κατά μήκος.
1. Τυλίγω την κλωστή μου γύρω από το χαρτόνι.
2. Κόβω με το ψαλίδι μου από την πλευρά που υπάρχει το άνοιγμα στο χαρτόνι.
3. Περνάω το βελόνι (μία φίλη με πληροφόρησε ότι ονομάζεται τσιγκλί), ανάμεσα σε 2 συνεχόμενες τρύπες του καμβά.
4. Τυλίγω την κλωστούλα μου στο κάτω μέρος του βελονιού.
5. Κρατάω και τις δύο άκρες της κλωστής, προσέχοντας να είναι ίσες και τραβώντας τες προς τα επάνω τις τοποθετώ στην μύτη του βελονιού.
6. Τραβώντας το βελόνι πίσω, κλείνει και το κλείστρο του βελονιού και έτσι βγαίνουν επάνω οι δυο άκρες, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια θηλιά ώστε να εξασφαλίσουμε ότι οι κλωστές θα παραμείνουν στην θέση τους.
Στις παρακάτω εικόνες βλέπετε το χαλάκι σε διάφορες φάσεις της κατασκευής του.
Πως σας φαίνεται; Σας αρέσει;
Πιστέψτε με, είναι πολύ εύκολο, πολύ διασκεδαστικό και κυρίως αγχολυτικό. Δοκιμάστε το!!!Μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας μοναδικά χειροποίητα χαλάκια, στο μέγεθος που θέλετε, στα χρώματα που σας αρέσουν και φυσικά να δημιουργήσετε τα δικά σας σχέδια. Και αν χρειαστείτε βοήθεια, θα χαρώ να σας φανώ χρήσιμη.
=======================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER