ΜΕΝΟΥ

Τετάρτη

ΓΑΝΤΙΑ ΚΗΠΟΥ

 γαντια κηπου
Ανακυκλώστε το παλιό σας χειμωνιάτικο φούτερ μεταποιώντας το σε χρήσιμα γάντια κηπουρικής, εύκολα και γρήγορα και φυσικά χωρίς πατρόν.
Αγαπώ πολύ τον κήπο μου και λατρεύω τα λουλούδια μου. Ασχολούμαι όσο περισσότερο μπορώ σχεδόν καθημερινά, γιατί αν δεν τα φροντίζεις καθημερινά μαραζώνουν. Να αναφέρω επίσης ότι με ηρεμεί αυτή η δραστηριότητα και λειτουργεί επάνω μου σαν το καλύτερο αγχολυτικό. Χρειάζομαι λοιπόν πολλά ζευγάρια γάντια ετησίως μιας και η καθημερινή χρήση τους τα φθείρει πολύ πολύ γρήγορα. Έχω που λέτε ξοδέψει μια περιουσία σε αυτά και πάντα έψαχνα ένα τρόπο πως μπορώ να ράψω μόνη μου τα δικά μου γάντια, φυσικά οικονομικά και φυσικά γρήγορα.
Όταν έπεσα πάνω σε αυτή την ανάρτηση, ενθουσιάστηκα. Ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μου τύχει την δεδομένη στιγμή. Την μοιράζομαι λοιπόν μαζί σας γιατί είμαι σίγουρη ότι σε όλους χρειάζονται τέτοια γάντια.
Το καλύτερο από όλα είναι ότι από ένα φούτερ μπορείς να βγάλεις όχι μόνο ένα ζευγάρι γάντια από τα μανίκια, αλλά ακόμα τουλάχιστον δύο ζευγάρια από την μέση του φούτερ, εγώ τουλάχιστον έβγαλα τρία ζευγάρια γάντια από ένα παλιό μου φούτερ.
Πάρτε το φούτερ και γυρίστε το ανάποδα. Βάλτε το χέρι σας μέσα στο μανίκι από την μανσέτα. Τεντώστε τα δάκτυλα και υπολογίστε το μήκος που θέλετε να έχει το γάντι. Σημειώστε με καρφίτσες το σχήμα του χεριού σας. Σκοπεύω να φτιάξω τρία ζευγάρια γάντια, οπότε θα χρησιμοποιήσω και το κάτω μέρος του φούτερ. Τώρα ξεκινάω με τα μανίκια.
Βγάλτε το χέρι σας και σχεδιάστε με μαρκαδόρο το σχήμα του χεριού σας για να το χρησιμοποιήσετε σαν οδηγό. Γαζώστε γύρω από τις γραμμές - οδηγούς.
Κόψτε. Για το δεύτερο γάντι χρησιμοποίησα σαν οδηγό το πρώτο. Γυρίστε το μέσα έξω, φορέστε τα γάντια σας και θαυμάστε το έργο σας.
Δεν χρειάστηκαν ούτε 10 λεπτά για την ολοκλήρωση του έργου. Τώρα ανυπομονώ να βγω στον κήπο με τα νέα μου γάντια.!!!
==============

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER