ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΥΡΟ ΦΟΡΕΜΑ

 ΜΕΤΑΠΟΙΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΥΡΟ ΦΟΡΕΜΑ
Σχεδόν όλες έχουμε ένα μικρό μαύρο φόρεμα στην ντουλάπα μας.
Το δικό μου έχει ήδη υποστεί μία μεταποίηση με την προσθήκη χρωματιστής κορδέλας για να του δώσει μια πιο τολμηρή εμφάνιση, αλλά σύντομα συνειδητοποίησα ότι το έντονο χρώμα της κορδέλας κάνει το μαύρο ύφασμα να δείχνει ξεθωριασμένο σε μια μπλε-γκρι απόχρωση. Σίγουρα χρειαζόταν κάτι για να επεκτείνει τη ζωή του στην ντουλάπα μου.
Η σωτηρία του ήρθε με τη μορφή της δαντέλας που είχε ένα φόρεμα που μου έδωσε μία φίλη μου, καθώς ήταν πλέον πολύ μικρό γι 'αυτήν. Σίγουρα ήταν πολύ όμορφο για να το πετάξω ή ακόμα και να το δωρίσω. Πρώτα απ 'όλα, ξήλωσα το αρχικό μικρό μαύρο φόρεμα σε μπροστινό και πίσω κομμάτι και αφαίρεσα την κορδέλα. Τότε συνειδητοποίησα ότι για να γίνει πολύ διαφορετικό, θα έπρεπε να φορέσω το πίσω εμπρός!
 ΜΕΤΑΠΟΙΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΥΡΟ ΦΟΡΕΜΑ
Στη συνέχεια, αφαίρεσα τα μανίκια, έκοψα την δαντέλα, και την γάζωσα στο πάνω εμπρός και πίσω κομμάτι του παλιού φορέματος.
 ΜΕΤΑΠΟΙΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΥΡΟ ΦΟΡΕΜΑ 2
Δεδομένου ότι δεν υπήρχε αρκετή δαντέλα, την έκοψα σε δύο ίσα μέρη - ένα για το μπούστο και ένα για το κάτω μισό της φούστας Η δαντέλα στο μπούστο λες και ήταν κομμένη και ραμμένη για να ταιριάζει ακριβώς με το παλιό μικρό μαύρο μου φόρεμα (LBD). Το κάτω μισό δεν ήταν εφαρμοστό και έτσι έγινε μια χαλαρή φούστα πάνω στο αρχικό μικρό μαύρο μου φόρεμα (LBD). 
  Όμως επειδή η δαντέλα δεν ήταν αρκετή, το κενό που δημιουργήθηκε στο αρχικό φόρεμα συμπληρώθηκε με μία φάσα που δημιουργήθηκε από το ύφασμα που ήταν κάτω από την δαντέλα στο φόρεμα της φίλης μου. 
Το τελευταίο μέρος συμπληρώθηκε από την διακοσμητική τρέσα που αφαίρεσα από το φόρεμα της φίλης μου, και την οποία βεβαίως πρόσθεσα στο δικό μου μικρό μαύρο φόρεμα (LBD). 
 ΜΕΤΑΠΟΙΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΥΡΟ ΦΟΡΕΜΑ 3
Και αυτό είναι ότι έμεινε από το δαντελένιο φόρεμα της φίλης μου. Ο αντρούλης μου λέει ότι αυτό είναι μία από τις καλύτερες μεταποιήσεις μου!
===========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER