ΜΕΝΟΥ

Σάββατο

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ JEAN ΣΑΣ

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ ΤΖΙΝ ΣΑΣ ΑΡΧΙΚΗ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ JEAN ΣΑΣ
Ομολογώ ότι έχω εμμονή τον τελευταίο καιρό με σχέδια εμπνευσμένα από τους Αζτέκους και την αμερικάνικη σημαία. Οπότε σήμερα θα παρουσιάσω δύο μεταποιήσεις σε τζιν παντελόνια σχετικές με τα ανωτέρω.
Α. Οι απρόσμενες γραμμές των σχεδίων των Ατζέκων, αλλά και τα σχήματα τους είναι πολύ ελκυστικά, δεν νομίζετε;
Έχω επίσης εμμονή με τα βουτηγμένα στην χλωρίνη ρούχα. Έτσι έχω την ευκαιρία να σχεδιάζω επάνω τους και να δημιουργώ τα δικά μου μοναδικά ρούχα. Σήμερα αποφάσισα να σχεδιάσω τα αγαπημένα μου σχέδια των Αζτέκων.
Υλικά :
Παντελόνι
Χλωρίνη
Ανεξίτηλος μαρκαδόρος
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ ΤΖΙΝ ΣΑΣ
Βουτάτε μερικά εκατοστά από το παντελόνι σας σε νερό με χλωρίνη και το αφήνετε εκεί για 1-2 ώρες. Εγώ άφησα το δικό μου να μείνει για περίπου 2 ώρες και στη συνέχεια το έπλυνα. Μόλις στεγνώσει, αρχίζετε να σχεδιάζετε το μοτίβο που έχετε επιλέξει. Πριν ξεκινήσετε, συμβουλευτείτε μερικές φωτογραφίες σχεδίων για να εμπνευστείτε. Είναι επίσης ευκολότερο να έχετε σχεδιάσει σε χαρτί το μοτίβο που σας αρέσει πριν ξεκινήσετε να το αντιγράφετε με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο παντελόνι σας. Αφού ολοκληρώσετε το ένα μπατζάκι, τοποθετήστε επάνω το άλλο και σχεδιάστε έτσι ώστε το ένα να είναι καθρέφτης του άλλου.!
Και αυτό είναι όλο!
Βγείτε μια βόλτα με το νέο τζιν σας και νιώστε υπερήφανη.
Λατρεύω το αποτέλεσμα. Μου αρέσει να το συνδυάζω με απλά μπλουζάκια και κάποια κοσμήματα, που μου προσδίδουν μία τελείως σοφιστικέ εμφάνιση. Τι λέτε, δεν θα σας άρεσε να φορούσατε κάτι σαν αυτό; Λοιπόν, μπορείτε να το απολαύσετε και να νιώσετε τόσο περήφανη όσο εγώ με την μοναδική δική σας δημιουργία.
**************************************
Β. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να μεταμορφώσετε το τζιν σας. Εδώ σας δίνουμε μία ακόμα ιδέα και εσείς θα αποφασίσετε αν σας αρέσει και θέλετε να ακολουθήσετε την διαδικασία που προτείνουμε. Το καλύτερο είναι ότι αν αποφασίσετε να αλλάξετε και πάλι μορφή στο τζιν σας μπορείτε να γυρίσετε τα ρεβέρ κάτω και να έχετε πάλι το τζιν σας στην αρχική του μορφή.
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ ΤΖΙΝ
Υλικά
1. ένα τζιν παντελόνι (κατά προτίμηση ένα boyfriend - style ή boot cut τζιν , δηλαδή ένα τζιν του οποίου τα μπατζάκια εύκολα μπορείς να διπλώσεις σαν ρεβέρ),
2. ένα κομμάτι ύφασμα με τυπωμένη την αμερικανική σημαία για τα ρεβέρ εσείς εννοείται ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι θα σας αρέσει,
3. παραμάνες,
4. βελόνα και
5. κλωστή.
Έτυχε να έχω ένα παλιό - που είχε επάνω μια εκτύπωση (στάμπα) με την αμερικάνικη σημαία έτσι έκοψα την σημαία για να την χρησιμοποιήσω στην μεταμόρφωση.
Διαδικασία :
Γυρίζω το τζιν μέσα έξω και χρησιμοποιώ παραμάνες ή καρφίτσες για να στερεώσω το ύφασμα χαμηλά στο μπατζάκι. Χρησιμοποιώ τις ρίγες της σημαίας στο ένα πόδι και τα αστέρια στο άλλο, και ράβω το ύφασμα πάνω στις ραφές, μέχρι περίπου την μέση της γάμπας. Γυρίζω το τζιν και το φοράω. Ανεβάζω τα ρεβέρ για να αποκαλύψω την νέα όψη στο παντελόνι μου, και όταν βαρεθώ κατεβάζω τα ρεβέρ και το τζιν μου παίρνει πάλι την αρχική του όψη!
Πως σας φαίνεται?
=====================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER