ΜΕΝΟΥ

Τρίτη

ΑΠΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΣΕ ΖΑΚΕΤΑ


  Το παραδέχομαι - μερικές φορές με καταδιώκει ο σύζυγος μου γιατί κάποια ρούχα του (κυρίως πλεκτά) συρρικνώθηκαν στο πλυντήριο. 
Κάποιες φορές τα κόβω για να για να τα μετατρέψω σε διακοσμητικά στοιχεία που θα προσθέσω σε άλλα ρούχα και κάποιες άλλες φορές τα μεταποιώ εξ ολοκλήρου για να φτιάξω νέα ενδύματα.
Άλλωστε η μεταποίηση είναι το χόμπυ μου και είμαι οπαδός της κίνησης «μετατρέπουμε τα σκουπίδια σε αριστουργήματα». Εντάξει, υπάρχουν κάποιες κινήσεις, αλλά αυτή που αναφέρω είναι εντελώς της φαντασίας μου ή καλύτερα είναι ένα ευσεβής πόθος. Πραγματικά όμως πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργηθεί μία τέτοια κίνηση,η οποία βεβαίως θα πρέπει να έχει παγκόσμιο χαρακτήρα.
Αυτό ήταν ένα κόκκινο V πουλόβερ του άντρα μου,που έπεσε θύμα της πλύσης. Ακόμη και συρρικνωμένο, ήταν μεγάλο για μένα, έτσι σκέφτηκα να το μετατρέψω σε ζακέτα.
Θα χρειστούμε
Πουλόβερ
Διακοσμητική τρέσα
1. Κατ 'αρχάς, δοκιμάζουμε το πουλόβερ. Συνήθως, το καρφιτσώνουμε για να το φέρουμε στα μέτρα μας, αλλά δεν έχω αυτό το είδος της επιδεξιότητας.  Έτσι πήρα ένα κομμάτι κιμωλίας και σημείωσα την θέση της μασχάλης μου, το στήθος και τη μέση.
2. Χρησιμοποιώντας αυτά τα σημάδια, ένωσα τις τελείες για να σχεδιάσω το σχήμα που θα πρέπει να έχει πλέον το πουλόβερ.
3. Έραψα κατά μήκος των γραμμών και το πρόβαρα. Όταν είχα πλέον την επιθυμητή εφαρμογή, έκοψα το επιπλέον ύφασμα και το καρίκωσα για να αποφύγω το ανεπιθύμητο ξέφτισμα.
4. Μετά σχεδίασα μια γραμμή στο κέντρο εμπρός και έκοψα. Καρίκωσα τις δύο πλευρές. 
5. Είχα αυτήν την κρεμ διακοσμητική τρέσα και την καρφίτσωσα στα πλαϊνά του ανοίγματος της ζακέτας. Στην συνέχεια την έραψα στη θέση της με το χέρι.
Και voila, έχω τελειώσει! 
Την επόμενη φορά που θα είστε έτοιμες να πετάξετε κάτι, ξανασκεφτείτε το. Μπορεί με μία έξυπνη μεταποίηση να προκύψει ένα εντυπωσιακό νέο ρούχο.
Κοιτάζοντας αυτήν την φωτογραφία, σκέφτομαι ότι έπρεπε να έχω κοντύνει και τα μανίκια.
Πηγή sewpetitegal
===========

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER