ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή

ΜΑΞΙ ΦΟΥΣΤΑ ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ Α


 ΜΑΞΙ ΦΟΥΣΤΑ ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ Α ΑΡΧΙΚΗ
Αυτή η φούστα είναι τόσο άνετη και όμορφη που έχει πλέον γίνει δεύτερο δέρμα επάνω μου καθώς μου προσφέρει την άνεση που τόσο μου αρέσει, αντικαθιστώντας το ελαστικό τζιν μου.
Οι επιλογές μας αλλάζουν όσο περνούν τα χρόνια. Αλλάζουν οι σχέσεις, η καριέρα, η οικονομική μας κατάσταση. Παλαιότερα, όντας νεώτερη το ρούχα που διάλεγα ήταν κυρίως αυτά που ήταν της μόδας την εκάστοτε εποχή. Ρούχα που δεν μου ταίριαζαν και τις περισσότερες φορές δεν με βόλευαν πραγματικά, και η αλήθεια είναι ότι μπορούσα να επηρεαστώ πολύ εύκολα, είτε από φίλες, είτε από τις τάσεις της μόδας. Διάλεγα ρούχα που δεν ταίριαζαν ούτε στην προσωπικότητά μου αλλά ούτε στο στυλ μου. Ακόμα οι ντουλάπες μου είναι γεμάτες ρούχα σχεδόν αφόρετα και πανάκριβα που το πιθανότερο είναι να μην ξαναφορέσω ποτέ αλλά ταυτόχρονα λυπάμαι να τα πετάξω. Αργότερα, είδα ότι διάλεγα συγκεκριμένα κομμάτια ξανά και ξανά, και φυσικά διάλεγα αυτά που με έκαναν χαρούμενη και με έκαναν να νιώθω άνετα. Τότε συνειδητοποίησα ότι πλέον τις περισσότερες φορές δεν διάλεγα ρούχα χωρίς να σκεφτώ δύο και τρεις φορές αν πραγματικά με  βολεύουν και αν ταιριάζουν με την καθημερινότητά μου. Ναι, από εκείνη την στιγμή αισθάνομαι πολύ άνετα με την εμφάνισή μου, χωρίς να με νοιάζει καθόλου τι σκέφτονται οι άλλοι για το ντύσιμό μου. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι ότι εγώ αισθάνομαι καλά και άνετα και φυσικά τα ρούχα που διαλέγω είναι αυτά που με εκφράζουν.
Προμήθειες: 
Αν έχετε 1,50 μ φάρδους ελαστικό ύφασμα, τότε θα χρειαστείτε περίπου 1,80 μ (θα το κόψετε όπως παρακάτω, όχι σε διπλωμένο ύφασμα). Αν έχετε λιγότερο από 1,50 φάρδους ύφασμα τότε θα χρειαστείτε τουλάχιστον 2,75 μ (που θα κόψετε 2 μήκη, έτσι ώστε το κάτω μέρος ή το πάνω  θα είναι στην τσάκιση).
Λάστιχο (σε μέγεθος που θέλετε)
Οδηγίες:
1. Κόψτε ένα ορθογώνιο (για μένα ήταν ένα τετράγωνο 1,50 μx1,50 μ), στη συνέχεια, διπλώστε κατακόρυφα. Αν δεν έχετε ύφασμα πλάτους 1,50 μ, δείτε αν το πλάτος που έχετε μπορεί να κάνει για εσάς (όπως το 1,35 μ φάρδους μπορεί να είναι εντάξει για εσάς... εξαρτάται από το πόσο φαρδιά την θέλετε), θα έλεγα ότι το 1,35 μ - 1,50 μ είναι το καλύτερο φάρδος, αλλά μπορείτε να έχετε και κάτι μικρότερο, φτάνει να είναι φαρδύτερο από την μέτρηση της περιφέρεια σας τουλάχιστον 10-25 εκ. Αν όχι, τότε θα πρέπει να έχετε ύφασμα με το μήκος όσο είναι δυο φορές το μήκος που θέλετε να έχει η φούστα σας  και θα το διπλώσετε κατά μήκος και όχι κατά φάρδος.
 ΜΑΧΙ ΦΟΥΣΤΑ ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ Α ΠΑΤΡΟΝ
2. Διπλώνετε το ύφασμα στην μέση και κόβετε όπως το σχήμα επάνω, σαν ένα πολύ μεγάλο τρίγωνο που έχει μια πεπλατυσμένη κεφαλή, αφήνοντας στις πλαϊνές ραφές περίπου 3 εκ περιθώριο ραφής και στην κορυφή περίπου 8 εκ για να ράψετε το τούνελ που θα περάσει το λάστιχο της μέσης. Κάντε την κορυφή στο μέγεθος της μέσης σας και επεκταθείτε σιγά-σιγά κωνικά προς τα έξω. 
3. Καρφιτσώστε τα δύο κομμάτια με τις καλές πλευρές μαζί.
4. Γαζώστε τις πλαϊνές ραφές.
5. Ακολούθως μετρήστε το λάστιχο γύρω από την μέση σας και κόψτε το μήκος που χρειάζεστε. Ράψτε τις άκρες του λάστιχου με ζιγκ ζαγκ βελονιά και τοποθετήστε το λάστιχο στην κορυφή της φούστας. Γαζώστε το λάστιχο στην κορυφή της φούστας πάλι με ζιγκ ζαγκ βελονιά. 
6. Μετά γυρίστε την φούστα με την καλή πλευρά έξω, και ακολούθως γυρίστε το επάνω μέρος του λάστιχου μέσα στην φούστα και γαζώστε την κάτω άκρη του λάστιχου (με μία ζιγκ-ζαγκ βελονιά). Μπορείτε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα εξώραφο με μια ευθεία βελονιά στο κάτω μέρος του λάστιχου, αλλά πρέπει να είστε πολύ προσεκτικές και να φροντίσετε να το τεντώνετε αρκετά το λάστιχο καθώς θα γαζώνετε για να μην σπάσει η ραφή αυτή αργότερα.
 ΜΑΞΙ ΦΟΥΣΤΑ  ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ Α ΟΔΗΓΙΕΣ
7. Γυρίστε 3 εκ τον ποδόγυρο προς τα μέσα και στριφώστε.
Αυτό ήταν!!!
Πηγή cottonandcurls
===============

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWLETTER